Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد، طی بخشنامه ای، بانک های دولتی و غیردولتی را موظف کرد، اطلاع رسانی لازم را در مورد پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه صدور کارت اعتباری انجام دهند.

به گزارش اکوفارس به نقل از وزارت اقتصاد و امور دارایی، این بخشنامه به مدیران عامل 17 بانک دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی پست بانک و موسسات اعتباری ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده است: پیرو تاکیدات رییس جمهور محترم، برنامه های دولت تدبیر و امید، مصوبه شورای عالی بورس و بخشنامه مورخ 12 خرداد 1399 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با "اعطای تسهیلات خرد به مردم به پشتوانه توثیق سهام عدالت" و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، مقتضی است اقدامات لازم در این خصوص به عمل آمده و موضوع صدور کارت اعتباری به پشتوانه سهام عدالت از طریق مقتضی به مشتریان اطلاع رسانی شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ با برگزاری جلسه کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی‌سازی برای بررسی صلاحیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی رسماً صلاحیت فنی و مهندسی خریداران این دو باشگاه تأیید شد.

بیشتر بخوانید

برهمین اساس 6 بانک شهر، تجارت، ملت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین به‌عنوان خریداران باشگاه پرسپولیس و هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی‌های زیرنظر این هلدینگ به‌عنوان خریداران باشگاه استقلال مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کرده‌اند.

قرار است مزایده سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود و سهام 85درصدی این دو باشگاه به خریداران واگذار شود.

بانک شهر در اطلاعیه ای به بیان توضیحاتی درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس پرداخت و اعلام کرد: این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ها به عنوان سهام دار باشگاه استفاده نماید.

در این اطلاعیه آمده است: " پیرو تصمیمات دولت محترم جهت حل مشکلات باشگاه صدرالاشاره و مذاکرات و رهنمودهای وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی و شورای محترم پول و اعتبار و بانک مرکزی ج.ا.ا و همچنین تأکیدات معاون اول محترم رئیس جمهور در خصوص واگذاری سهام باشگاه فوق الذکر به بانکها جلسه ای در تاریخ 1403.01.21 توسط شورای پول و اعتبار تشکیل و مصوب شد کنسرسیومی متشکل از بانک‌های غیر دولتی در چارچوب شرایط اعلامی با هدف کمک به باشگاه مذکور تشکیل تا به خرید سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و سرمایه گذاری در آن اقدام گردد که این کنسرسیوم متشکل از این بانک و سایر بانکهای غیر دولتی می باشد.

شایان ذکر است این بانک در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداریها به عنوان سهامدار باشگاه استفاده نماید.

بدیهی است کمافی السابق در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار افشاء می شود."

انتهای پیام/

کد خبر: 1227867 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • عکس| یک بانک پرسپولیس را گردن گرفت
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • بانک شهر خرید پرسپولیس را پذیرفت
  • بیانیه بانک شهر درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند