Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین انعقاد 16 تفاهم نامه جهت اجرای 27 پروژه در بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، این 16 تفاهم نامه در 10 سرفصل شامل نظامی-انتظامی، آب و فاضلاب، فرهنگ-هنر، بهداشت - درمان، حمایتی - توانبخشی، ورزش، آموزشی، شیلات، کشاورزی - منابع طبیعی و حمل و نقل منعقد شده است که بخش اصلی تامین اعتبارات جهت اجرای آن ها نیز از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و دبیر شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با تشریح جزئیات انعقاد این تفاهم نامه‌ها، اظهار کرد: در هفتاد و ششمین جلسه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی که با حضور فرماندار و نماینده شهرستان بندرماهشهر برگزار شد، میزان اعتبارات شورای راهبردی بر خلاف رویه سابق برای یک بازه 3 ساله به تصویب رسید  و با بررسی های صورت گرفته از سوی کمیته توسعه متوازن شهرستان، بخشی از این اعتبارات به اجرای 27 پروژه بزرگ و اساسی تخصیص پیدا می کند.

وی مشارکت دستگاه های اجرایی در به ثمر رساندن این پروژه ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: امیدواریم با اراده ای که از سوی مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی  وجود دارد این پروژه ها در بازه های زمانی مشخص شده به نتیجه برسند و عموم مردم بتوانند از نتایج آن بهره مند شوند.

گفتنی است که این پروژه ها با تامین اعتباری بالغ بر  133 میلیارد تومان از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی و با مشارکت برخی از  دستگاه های اجرایی در سال های 1399، 1400 و 1401 اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه متوازن ماهشهر تفاهم نامه بندرامام طرح شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به این که توجه رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌های گذشته با محوریت تولید نشان گر اهمیت این موضوع است گفت: با توجه به تاکید رهبر انقلاب در شعار امسال باید در زمینه تولید بستر‌های لازم برای مشارکت مردم فراهم شده و موانع این مشارکت رفع شود.

آقای عماری با بیان این که پیگیری طرح‌ها یکی از اصول اساسی در روند توسعه اقتصادی و عمرانی است افزود: ارتقا ایمان و امید به آینده روشن در بین مردم یکی از محور‌های فعالیت دستگاه‌های مختلف اجرایی در سال جاری است چرا که این موضوع محرک و شاه کلید حرکت به سمت قله‌های پیشرفت می‌باشد. 

وی تاکید کرد: تقویت و توسعه ارتباط بین مردم و مسئولین با خدمت صادقانه و بی منت به مردم محقق می‌شود. 

یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به این که با تحقق شعار جهش تولید می‌توان رونق را در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اشتغال شاهد بود گفت: باید روش‌های مشارکت مردم در خصوص جهش تولید بیش از پیش کارشناسی و بررسی شود که تسریع در فرایندها، تسهیل در امور و تکریم مردم از جمله راهکار‌های موجود در این زمینه است. 

حجت الاسلام ذاکر افزود: مهمترین طرح دولت باید ارتقا اعتماد عمومی و امید به آینده مردم باشد و در زمینه حل مسائل و مشکلات از افراد کاردان و متخصص استفاده شود. 

در این جلسه برخی اعضای حاضر از فعالیت نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گزارشی ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به نقش راهبردی کارگاه‌های مرکزی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشبرد افزایش تولید
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد