Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@23:36:08 GMT

اینتر 2-0 ختافه؛ ماجراجویی کونته در اروپا ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۳۰۶

اینتر 2-0 ختافه؛ ماجراجویی کونته در اروپا ادامه دارد

برخلاف اصرار گزارشگر شبکه ورزش به کیفیت بالای تیم اسپانیایی، آنها تیم برتر میدان نبودند و گل لوکاکو نیز از تنها موقعیت اینتر به دست نیامد. نراتزوری چندین موقعیت مسلم گلزنی داشت و با شایستگی راهی مرحله بعد شد. 

دو تیم اینتر و ختافه از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا از ساعت 23:30 در ورزشگاه فلتینس آرنای آلمان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق ابتدایی، ختافه بازی هجومی و شجاعانه ای را ارائه داد و یک موقعیت بسیار خوب نیز توسط ماتا از دست رفت اما رفته رفته اینتر بازی خود را در زمین دیکته کرد. دو شوت خطرناک لائوتارو مارتینز توسط داوید سوریا مهار شد تا آنکه روملو لوکاکو توانست با استفاده از قدرت بدنی فوق العاده اش گل برتری را به ثمر برساند. اینتر در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب از جمله ضربه زیبای نیکولو بارلا را داشت. در دقیقه 75، با برخورد توپ به دست دیگو گودین، داور با کمک VAR برای ختافه اعلام پنالتی کرد اما ضربه مولینا در چارچوب نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

کریستین اریکسن در دقیقه 82 به جای بروزوویچ به میدان رفت و یک دقیقه بعد موفق به گلزنی شد تا خیال کونته از پیروزی راحت شود.

بازی در مجموع کیفیت چندان بالایی نداشت اما اینتر توانست مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند. ماجراجویی کونته در اروپا ادامه خواهد داشت. 

جزئیات بازی

تورنمنت: لیگ اروپا

تاریخ: چهارشنبه 15 مرداد

ساعت: 23:30

ورزشگاه: فلتینس آرنا

گلزنان: روملو لوکاکو (33)، کریستین اریکسن (83) برای اینتر

شادی روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز | اینتر-ختافهآمار بازی و ترکیب ابتدایی اینتر و ختافه

 

تکمیل می شود

شرح گل ها

دقیقه 33، روملو لوکاکو برای اینتر: روی پاس عمقی زیبای باستونی، روملو لوکاکو به درون محوطه جریمه ختافه نفوذ کرد، با قدرت بدنی بالایش توپ را حفظ کرد و با یک ضربه پای راست دقیق و زیبا دروازه را گشود. 

دقیقه 83، کریستین اریکسن برای اینتر: پاس عرضی دی آمبروزیو با دفع ناقص مدافع ختافه به اریکسن رسید و او از درون محوطه جریمه با ضربه پای راست دروازه را باز کرد. 

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها