Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز بامداد پنجشنبه یک روز قبل از گزارش رسمی وزارت کار آمریکا در امور وضعیت کار و اشتغال در این کشور، طی مطلبی نوشت: روند بهبود بازار اشتغال در آمریکا آهسته و کند پیش می رود و شرکت‌های خصوصی از پرداخت وام و حقوق در دوران کرونا خسته شده‌اند. 

طبق گزارش رویترز، آمارها نشان می‌دهد در ماه جولای به رغم افزایش درخواست‌های مربوط به دریافت بیمه بیکاری اما رشد و ایجاد شغل در آمریکا به شدت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت کار آمریکا قرار است روز جمعه گزارش رسمی در مورد وضعیت اشتغال و استخدام در ماه جولای را منتشر کند. 

"اورن کلاچکین" اقتصاددان ارشد ایالات متحده در نیویورک می‌گوید: اقتصاد تا زمانی که واکسن یا درمانی برای ویروس کرونا مشخص نشود در معرض خطر رکود قرار دارد. 

به گزارش انستیتوی مدیریت تأمین آمریکا (ISM)، درخواست‌های دریافت بیمه بیکاری در آمریکا برای دو هفته متوالی افزایش یافته است. 

عدم بهبود وضعیت کار در آمریکا و افزایش شمار بیکاران در این کشور در حالی مطرح می‌شود که کاخ سفید و کنگره همچنان از دستیابی به توافقی درباره بسته بعدی محرک اقتصادی ناکام مانده‌اند. 

کاخ سفید دموکرات‌ها را مسوول شکست در دستیابی به توافقی کوتاه مدت درباره مزایای افزوده بر بیمه بیکاری و توقف اخراج‌ها می‌داند اما جمهوری خواهان که چند هفته‌ای را معطل آغاز مذاکرات رسمی درباره بسته محرک بوده‌اند هنوز در بین خودشان به توافقی نرسیده‌اند. 

"الیس گیولد" اقتصاد دان رشد موسسه سیاست‌های اقتصادی آمریکا گفت: وقتی مردم پول ندارند خرج هم نمی‌کنند و این امر تقاضا برای خرید کالاها وخدمات را کاهش می‌دهد. 

وی افزود: اگر کنگره نتواند مزایای بیکاری را دوباره تامین کند، ۵ میلیون شغل دیگر در یک سال از بین خواهد رفت. 

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تاکنون بیش از چهار میلیون و ۹۲۰ هزار نفر به این ویروس مرگبار مبتلا و ۱۶۰ هزار و ۳۶۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا بیکاری خبرگزاری رویترز ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیکاری خبرگزاری رویترز ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا بیکاری خبرگزاری رویترز ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است

خبرگزاری «رویترز» روز جمعه به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش داد که هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است.

به گزارش مشرق، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (جمعه) از زیر نظر داشتن اوضاع در ایران، در پی تنش‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.

آژانس اتمی در بیانیه‌ای تاکید کرد: «ما تایید می‌کنیم که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است و از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این بیانیه آمده است: «ما تکرار می‌کنیم که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف اقدامات نظامی قرار بگیرند».

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با توجه به تلاش ناموفق برخی عوامل برای خرابکاری در اصفهان، گفت: «ما همچنان از همه می‌خواهیم که حداکثر خویشتن‌داری را از خود نشان بدهند».

بامداد امروز بود که ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان هدف اصابت سامانه‌های ضدهوایی قرار گرفته و از بین رفتند.

منابع آگاه نیز ساعتی پیش به خبرگزاری فارس اعلام کردند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آژانس اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳