Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@02:39:20 GMT

انتقام اسیدی از شوهرعمه پیر!

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۳۵۶

انتقام اسیدی از شوهرعمه پیر!

عاملان اسیدپاشی خیابان کارون دستگیر شدند. این دختر و پسر جوان چندی پیش در پی حمله اسیدی به سروصورت مردی شصت ساله او را مجروح کردند. آن‌ها در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم‌شان به پلیس گفتند که برای تنبیه و انتقام دست به این کار زدند و اصلا فکر نمی‌کردند که آسیب جدی به پیرمرد وارد شود. دختر جوان اسیدپاش با قربانی این حادثه نسبت خویشاوندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا اذیت و آزار‌های این مرد مسن باعث شده تا او تصمیم به چنین کاری بگیرد. با وجود اعتراف هر دو متهم این حادثه بازپرس جنایی پایتخت به تحقیقات ابتدایی در خصوص این پرونده پایان داد و با صدور کیفرخواست ادامه رسیدگی قضائی به این حادثه را به دادگاه کیفری تهران محول کرد.

صبح روز بیست‌وششم خرداد اهالی خیابان کارون صدای ناله‌های مردی را شنیدند که از آن‌ها کمک می‌خواست. او فریاد «سوختم سوختم» سر داده بود و شواهد نشان می‌دهد که قربانی یک اسیدپاشی بیرحمانه شده است. نیرو‌های اورژانس بلافاصله این مرد لاغراندام را به بیمارستان منتقل کردند. این مرد چند روز پس از حادثه، وقتی که حالش کمی بهتر شد، علیه افراد ناشناسی که به او حمله کرده بودند، شکایت کرد.

او در اظهاراتش به مأموران گفت: «ساعت ٦ صبح زنگ خانه به صدا درآمد، آیفون را برداشتم، اما کسی پشت در نبود. بعد از چند دقیقه لباس‌هایم را پوشیدم و از خانه خارج شدم تا به محل کار بروم.»

این پیرمرد سال‌هاست که در ساختمان‌های بزرگ شمال شهر سرایداری می‌کند و آن روز هم بعد از آن زنگ مشکوک راهی شد. اما هنوز چند قدمی از خانه دور نشده بود که یک موتور با سرعت به طرف او آمد: «یک پسر با اندامی متوسط با کلاه و لباس سیاه به‌سرعت به من نزدیک می‌شد، در حالی که یک زن هم ترک او نشسته بود. آن زن به صورتش ماسک داشت، همین که به اندازه کافی به من نزدیک شد، دبه سفیدرنگی را بالا آورد انگار که بخواهد چیزی روی من بریزد، آن دبه را به طرف من گرفت.» به دنبال اظهارات این مرد و ثبت شکایت او، پرونده به دستور بازپرس قضائی در اختیار اداره شانزدهم آگاهی قرار گرفت. پلیس در همان تحقیقات ابتدایی متوجه می‌شود که قربانی از سال‌های دور با همسرش اختلاف دارد و آن‌ها با اینکه طلاق نگرفته‌اند، دور از هم زندگی می‌کنند.

درواقع اظهارات خود قربانی سرنخ اصلی را به دست مأموران داد: «من و همسرم از همان ابتدا با هم اختلاف داشتیم. حتی فرزنددارشدن‌مان هم کمکی به بهبود روابط نکرد. قرار بود از هم جدا شویم، اما من او را دوست داشتم بعد هم توافق کردیم که مدتی را دور از هم زندگی کنیم.»

همزمان با بازبینی دوربین‌های نزدیک محل حادثه شماره پلاک موتور عاملان اسیدپاشی شناسایی و چند روز بعد هم مالک موتور دستگیر شد. او در همان مراحل ابتدایی بازجویی به جرمش اعتراف کرد و به مأموران گفت تا چند دقیقه قبل از حادثه روحش هم خبر نداشته که دختر مورد علاقه‌اش قرار است چه بلایی بر سر شوهرعمه‌اش بیاورد: «مینا از اختلاف آن‌ها برای من گفته بود. حتی چندباری هم از من خواست تا آن پیرمرد را بترسانم، اما من زیر بار نرفتم تا اینکه روز قبل از حادثه تلفنی از من خواست برای چاه خانه‌شان اسید بگیرم. من نمی‌دانستم که چه فکری در سر دارد.»

این پسر جوان که به گفته خودش بیش از سه سال است با مینا آشنا شده، مدعی است، صبح روز حادثه و در نزدیکی خانه آن پیرمرد تازه متوجه ماجرا می‌شود، اما دیگر کاری از دستش برنمی‌آمد. پلیس در مرحله بعدی سراغ مینا رفت و او را بازداشت کرد.

این دختر جوان هم مانند دوستش خیلی زود به جرمش اقرار کرد و به مأموران گفت که برای اینکه انتقام عمه‌اش را بگیرد دست به این کار زده: «چند هفته قبل عمه‌ام همه سیر تا پیاز زندگی‌اش را برایم گفت. زن بیچاره از دست شوهرش یک روز خوش نداشت؛ مدام کتک و دعوا و زد و خورد. همه فامیل می‌دانستند که رابطه آن‌ها شکراب است، اما تصور نمی‌کردم تا این حد آدم بدی باشد. وقتی آن حرف‌ها را از عمه‌ام شنیدم، تصمیم گرفتم شوهرش را تنبیه کنم.»

البته از اظهارات این دختر جوان مشخص شد که دوستش از همان ابتدا در جریان ماجرا بوده و حتی اسیدپاشی پیشنهاد او بوده است: «من چند سال است که با مراد دوست هستم، وقتی ماجرا را برایش تعریف کردم، گفت باید او را تنبیه کنیم تا دیگر عمه‌ام را آزار ندهد.» البته این دختر در خلال صحبت‌هایش خطاب به بازپرس پرونده گفت که او اسید را روی سر و صورت پیرمرد ریخته و از این کارش هم ابراز پشیمانی کرد. بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات هر دو متهم، برای دختر به جرم مباشرت در اسیدپاشی و برای پسر موتورسوار هم به عنوان معاونت در این جرم کیفرخواست صادر کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شوهر عمه اسیدپاشی رابطه عاشقانه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه ۲۸ فروردین با انجام دو بازی در شهرهای بارسلون و دورتموند پیگیری خواهد شد که هر دو بازی با توجه به نتایج به دست آمده در بازی رفت با حساسیت بالایی برخوردار است. بر همین اساس تیم‌های دورتموند و اتلتیکومادرید در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پراک» به مصاف هم می‌روند و بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه «اسپاتیفای نیوکمپ» رو در روی هم قرار می‌گیرند.

دورتموند - اتلتیکومادرید

بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود اتلتیکو به پایان رسید تا شاگردان «دیگو سیمئونه» دست برتر را نسبت به حریف خود در دیدار برگشت داشته باشند. نماینده اسپانیا خاطره خوشی از حضور در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پراک» ندارد و در سال ۱۳۹۷ که برابر دورتمند در این ورزشگاه به میدان رفت متحمل شکست سنگین ۴ بر صفر شد. با توجه به قانون جدید لیگ قهرمانان اروپا گل زده در خانه حریف کمکی به تیم‌ها نخواهد کرد و اگر این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به پایان برسد، بازی به وقت‌های اضافه کشیده خواهد شد.

قضاوت این بازی بر عهده «اسلاوکو وینچیچ» از اسلوونی است و بازی از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.

بارسلونا - پاری سن ژرمن

تیم بارسلونا در بازی رفت و با اینکه از حریف خود دو بار عقب افتاد اما در پایان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پاری سن ژرمن عبور کند تا این تیم در بازی برگشت که میزبان است با توجه به حضور هواداران خودی دست برتر را داشته باشد. نکته مهم این بازی حضور «عثمان دمبله» وینگر سابق بارسلونا در پیراهن پاری سن ژرمن است و با توجه به اینکه در دیدار رفت هم موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند، هواداران بارسلونا از او کینه به دل دارند و مطمئناً شب راحتی را در «اسپاتیفای نیوکمپ» نخواهد داشت.

آخرین باری که دو تیم در اسپانیا به مصاف هم رفتند به سال ۱۳۹۹ برمی گردد که آن بازی با درخشش «کیلیان امباپه» با نتیجه ۴ بر یک به سود نماینده فرانسه خاتمه یافت تا بارسلونا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شود.

این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ و با قضاوت «ایستوان کواکس» از رومانی خواهد بود.

کد خبر 6079438

دیگر خبرها

  • بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؛ خوشحالی ژابی آلونسو و کادر فنی لورکوزن از تقابل با رم / عکس
  • از طرح های نیمه تمام شهرداری تا خود تحقیری برخی، در جریان انتقام از رژیم اشغالگر
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا