Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:03:15 GMT

ستاره اینتر به دنبال رکورد رونالدو و اتوئو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۴۳۳

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر یک بار دیگر در پیروزی تیمش نقش آفرینی کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که روملو لوکاکو با اصرار فراوان آنتونیو کونته و با رقم 65 میلیون پوند، به عنوان گرانقیمت ترین خرید تاریخ اینتر راهی این تیم شد. علیرغم دشواری های جانشینی مائورو ایکاردی، لوکاکو در اولین فصل حضور در اینتر فوق العاده کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم تنومند امشب در اواسط نیمه اول دیدار مقابل ختافه با یک ضربه زمینی و دقیق از گوشه محوطه موفق به گلزنی شد و نقش مهمی در صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا ایفا کرد.

 

روملو لوکاکو در این فصل برای اینتر 30 بار موفق به گلزنی شد و حالا به رکورد دیگو میلیتو رسیده و فقط رونالدوی برزیلی با 34 گل و ساموئل اتوئو با 37 گل را بالای سر خود می بیند. روملو لوکاکو این شانس را دارد تا با درخشش در ادامه رقابت های لیگ اروپا رکوردش را بهبود ببخشد، البته زدن هفت گل در نهایت سه بازی باقیمانده بسیار دشوار است.

 

همچنین روملو لوکاکو با گلزنی در هشت دیدار پیاپی در لیگ اروپا به رکورد آلن شیرر در فصل 05-2004 در لباس نیوکاسل رسید و می تواند با گلزنی در بازی بغدی این رکورد را به تنهایی از آن خودش کند.

 

 

 

اینتر میلان روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان روملو لوکاکو روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مروری بر گل ها و مهارت های برتر رونالدو نازاریو در اینتر / فیلم
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر