Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:00:46 GMT

«تهرانگرد» به «درکه» سر می‌زند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۵۲۷

«تهرانگرد» به «درکه» سر می‌زند

برنامه «تهرانگرد» پنجشنبه ۱۶ مرداد گشتی در شهر تهران خواهد زد و به سراغ درکه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛برنامه «تهرانگرد» پنجشنبه ۱۶ مرداد ساعت ۲۰ از اراضی عباس‌آباد روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت و دوربین «تهرانگرد» در ادامه به یکی از آبشارهای کوه دارآباد سر می‌زند.

مخاطبان برنامه می‌توانند در یکی از آیتم‌ها با پینت بال همراه شوند و همچنین بخش هنری این هفته «تهرانگرد»، آثار هنرمند درکه‌ای را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان تهران، محور و موضوع اصلی این برنامه است و در هر قسمت سراغ بخشی از جاذبه‌های طبیعی و حتی فضاهای ساخته شده در نقاط مختلف استان خواهد رفت.

ساسان گلستانه مجری این برنامه و حامد دولت و شهرزاد کمال زاده هم بخش‌هایی از برنامه را اجرا خواهند کرد، همچنین صادق شمسایی کارگردانی و سجاد مشحون تهیه کنندگی «تهرانگرد» را برعهده دارند.

«تهرانگرد» کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیماست که بصورت هفتگی هر پنجشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن روز بعد جمعه ساعت ۱۲ خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پینت بال شبکه پنج تهرانگرد اراضی عباس آباد گردشگری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو، جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجراهای جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی است که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

کد خبر 6088399 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است