Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@04:42:56 GMT

کرج-چالوس حتی در حالت قرمز کرونا مسدود نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۵۷۶

کرج-چالوس حتی در حالت قرمز کرونا مسدود نمی‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: حتی درحالت قرمز شیوع بیماری کرونا نه تنها جاده چالوس بلکه هیچ کدام از محورهای مواصلاتی استان مسدود نمی‌شود. - اخبار استانها -

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره وضعیت محورهای مواصلاتی استان با قرمز بودن وضعیت شیوع بیماری کرونا در کرج و برخی شهرهای همجوار، اظهارداشت: علیرغم قرمز بودن برخی استان‌های همجوار استان البرز نه تنها جاده چالوس بلکه هیچ کدام از محورهای مواصلاتی استان مسدود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آغازین روزهای شیوع بیماری کرونا نیز در محورهای استان انسداد نداشتیم، افزود: به دلیل اینکه راه‌های مواصلاتی استان مکانی برای ترانزیت محصولات کشاورزی و مواد غذایی است و انسداد محورها سبب خلل در تامین نیازهای اصلی مواد غذایی مردم می‌شود هیچ انسدادی اعمال نمی‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا یکشنبه آیندهمحدودیت ترافیکی در محور اردبیل - آستارا اعمال می‌شودکمیته امنیت اجتماعی در مورد محدودیت‌های کرونایی ارومیه تصمیم‌گیری می‌کند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به مردم توصیه می‌شود که از سفرهای تفریحی اجتناب و در کنترل شیوع این بیماری مسئولان بهداشت و درمان را یاری کنند.

محمودی با اشاره به اینکه این بیماری با همت مردم کنترل و شیوع آن کاهش می‌یابد، تصریح کرد: رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک و عدم ترددهای غیر ضرور از جمله اولویت‌های رفتار پیشگیرانه در برابر این ویروس منحوس است.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام تا ۱۸ مردادماه تمدید شد محدودیت‌های کرونایی در استان گلستان تمدید شد برگزاری مراسمات عید غدیر و ماه محرم در استان مرکزی با محدودیت همراه است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام تا ۱۸ مردادماه تمدید شد محدودیت‌های کرونایی در استان گلستان تمدید شد برگزاری مراسمات عید غدیر و ماه محرم در استان مرکزی با محدودیت همراه است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۳ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۴ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۵ زلزله ۴.۲ ریشتری هجدک در استان کرمان را لرزاند ۶ فرماندار راور: زلزله ۴.۲ ریشتری هجدک خسارتی نداشت ۷ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۸ مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قدرت دفاعی دست دشمنان را از دست‌درازی به کشورمان قطع کرده است مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم کارت زرد عضو شورای شهر رشت به رئیس جدید/ عملکرد شهردار بار دیگر جنجال‌آفرین شد مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران آمریکا هفته آینده پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را ارائه می‌کند تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی در استان مواصلاتی استان تمدید شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد   پلیس راه مازندران نیز اعلام کرد ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه محور کندوان سبب شد با هدف ایمنی تردد خودرو‌ها و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی تردد در این محور تا اطلاع بعدی ممنوع باشد. مسافرانی که قصد سفر از جاده چالوس را دارند می‌توانند از محور‌های سوادکوه و هراز برای سفربه مازندران استفاده کنند.

تردد اکنون در محور‌های هراز و سوادکوه در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان و محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران پیشتر با صدور هشدار نارنجی نسبت به فعال شدن سامانه بارشی تا عصر چهارشنبه اول فروردین ماه ۱۴۰۳، کاهش دید، ریزش سنگ و رانش زمین، لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد محورهای کوهستانی هشدار داده بودند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • جاده چالوس مسدود شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران شمال مسدود شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • پلیس این جاده را مسدود کرد | این انسداد تا چه روزی ادامه دارد؟
  • محور مرزن آباد به سمت تهران به علت ترافیک سنگین مسدود شد
  • فیلم| محدودیت تردد در مسیر چالوس
  • ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس/جاده از مرزن آباد مسدود شد