Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید شیائومی که می ۱۰ پرو پلاس نام دارد به تازگی در رادار اطلاعاتی ما ظاهر شده، به همین دلیل هنوز جزئیات زیادی از این دستگاه در دست نداریم و خبر‌های منتشر شده از آن کمیاب هستند. اولین افشای اطلاعات از این دستگاه توسط یک شرکت آلمانی انجام شد که باتری آن را مورد آزمایش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فهرست منتشر شده توسط این شرکت، گوشی شیائومی می ۱۰ پرو پلاس دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که به دو سلول تقسیم می‌شود و هر کدام از آن‌ها به طور جداگانه دارای ظرفیتی برابر ۲۲۵۰ میلی‌آمپری هستند. اما دلیل این نوع طراحی چیست؟

بیشتر بخوانید

کاربران محصولات وان‌پلاس مراقب اطلاعات خود باشند

دلیل طراحی دو بخشی باتری گوشی جدید شیائومی

یکی از حدس‌های علمی که می‌شود در این زمینه ارائه داد، وجود قابلیت شارژ سریع است. بسیاری از باتری‌هایی که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند نیاز دارند برای تحمل سرعت شارژ فوق سریع حداقل به دو بخش تقسیم شوند. پیشتر نیز اطلاعاتی درباره یک شارژر سریع ۱۲۰ واتی از شرکت شیائومی در فضای مجازی منتشر شد که می‌توان آن را با این دستگاه مرتبط دانست؛ بنابراین احتمالاً می‌توان فرض کرد که این شارژر برای Mi 10 Pro Plus در نظر گرفته شده است.

شیائومی تاکنون توانسته است افراد زیادی را به خرید محصولات شرکت خود جذب کند زیرا از یک استراتژی قدیمی استفاده می‌کند. استراتژی شرکت‌های چینی این است که با قیمت پایین، محصولات مناسبی را ارائه دهند؛ بدین شکل می‌توانند فروش بیشتر با سود کمتر داشته باشند و در نهایت آمار نهایی بسیار خوبی ارائه دهند. تاکنون شرکت‌های مختلفی از این کشور مانند هوآوی، وان‌پلاس و شیائومی توانسته‌اند در بازار سراسر دنیا نفوذ کرده و خریداران بسیاری داشته باشند. باید دید اطلاعات بیشتر محصول جدید شیائومی چه زمانی منتشر می‌شود تا بتوانیم بیشتر و بهتر آن را بشناسیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شیائومی باتری گوشی شارژ سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • کار‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی نباید انجام دهید
  • ترمز رشد خودروهای برقی کشیده شد
  • لینگشی L ؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می کنند! (+عکس)
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • کانکت پلاس پلی برای بازگشت نخبگان و تأسیس شرکت دانش بنیان