Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@11:08:52 GMT

حذف برنج برای لاغری، اشتباه غالب مردم!

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۶۴۰

حذف برنج برای لاغری، اشتباه غالب مردم!

به گزارش افکارنیوز،

بیشتر مردم برنج راعامل اساسی چاقی می‌دانند؛ و به محض اضافه وزن و شروع رژیم خودگرفته، اولین کاری که انجام می‌دهند حذف برنج از برنامه غذایی و جایگزین کردن نان هست. آیا اصلا حذف برنج روش درستی است؟ طبق آمار سازمان جهانی بهداشت کشور‌های آمریکا، نیوزیلند، استرالیا، جمهوری چک، امارات و … بیشترین شیوع چاقی و اضافه وزن را دارند و جالب هست بدانید هیچکدام از این کشور‌ها برنج را به عنوان کربوهیدرات اصلی استفاده نمیکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- پس متهم ردیف اول برای اضافه وزن و چاقی شما برنج نیست. در واقع مصرف زیاد هر ماده غذایی حتی نان هم میتواند باعث اضافه وزن و چاقی شود. خیلی از افراد برنج را از برنامه حذف می‌کنند و نان بیشتر، شیرینی، بیسکوییت و حتی مواد غذایی پرکالری تری را خودسر وارد برنامه غذایی می‌کنند.

همچنین گوشت و میوه بیشتری استفاده می‌کنند با این تفکرکه تاثیری بر اضافه وزن ندارند! اصل رژیم غذایی تعادل و تنوع و دریافت رنج مناسبی از همه گروه‌های غذایی در طول روز هست و این در مورد برنج هم صدق میکند. اگر ما میزان متعادلی از برنج متناسب با انرژی مورد نیازمان رادر طول روز دریافت کنیم هیچوقت دچار اضافه وزن نخواهیم شد. برنج جزو غذا‌های اصلی ما است به جای حذف آن از سفره‌ها میزان دریافت رو کنترل کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برنج مواد غذایی پرکالری برنج لاغری مواد غذایی پرکالری اضافه وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد طرح نور اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌کنند.

وی افزود: بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. 

وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی بیان کرد: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • خودآزاری با برخی رژیم‌های غذایی!
  • انجمن واردکنندگان برنج ایران: برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟