Web Analytics Made Easy - Statcounter

میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه در کنفرانسی خبری در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تست بالینی واکسن کرونا که توسط موسسه گامالیا در روسیه تولید شده، کامل شده است.

وی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا آزمایش بالینی واکسن تکمیل شده است؟ گفت: واکسن ویروس کرونا که توسط موسسه گامالیا توسعه یافته، تست بالینی خود را کامل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موراشکو ادامه داد: ما انتظار داریم که طی یک ماه و نیم تا دو ماه آینده دو درخواست دیگر برای مجوز انجام تست‌های بالینی (واکسن‌های دیگر) داشته باشیم.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: روسیه کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه اوکراین به هند

«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است.

به گزارش مشرق از آسوشیتد پرس، دمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین در سفری که به‌منظور «تحکیم روابط و همکاری‌ها» به هند انجام داده، قرار است بعد از حضور بر سر مزار مهاتما گاندی در روز جاری، فردا (جمعه) با همتای خود سوبرامانیام جایشانکار و نیز دستیار مشاور امنیت ملی این کشور دیدار داشته باشد.

این سفر یک هفته بعد از گفت‌وگوی نارندرا مودی نخست‌وزیر هند با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه و ولودمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین صورت می‌گیرد.

هند که متحد سنتی روسیه از دوران جنگ سرد محسوب می‌شود تا این لحظه از اتخاذ موضع مشخص نسبت‌به جنگ اوکراین خودداری کرده و تنها آمادگی خود برای پیشبرد مذاکرات صلح را ابراز کرده است.

مودی که پیشتر پیروزی پوتین را در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه به او تبریک گفته بود، در تاریخ ۲۰ مارس (اول فروردین) در پستی در حساب خود در برنامه «ایکس» (توییر سابق)، خطاب به زلنسکی «آمادگی هند برای مشارکت در هرگونه تلاش صلح‌آمیز برای پایان دادن هرچه‌زودتر به جنگ» و نیز تداوم کمک‌های انسان‌دوستانه کشورش را اعلام کرد.

دولت هند در دوره ریاست‌جمهوری مودی با میانجی‌گری بین غرب و روسیه در موضوع جنگ اوکراین تلاش کرده است بازیگر بین‌المللی مؤثری باشد.

زلسنکی ضمن دعوت از مودی برای حضور در مذاکرات صلح یک‌طرفه در سوئیس که روسیه قصد شرکت در آن را ندارد، در یک پست حساب کاربری «ایکس» خود عنوان کرد: اوکراین علاقمند به تقویت روابط اقتصادی و تجاری با هند به‌خصوص در بخش کشاورزی، هواوفضا و صنایع داروسازی است.

دهلی نو تاکنون از هرگونه رای علیه روسیه در سازمان ملل خودداری کرده و از زمان شروع جنگ اوکراین خرید نفت ارزان‌قیمت از روسیه را ادامه داده است.

در عین حال، هند در تلاش برای حفظ تعادل در روابط با غرب و روسیه بوده و قصد دارد وابستگی خود به سلاح و فن‌آوری روسی را به‌دلیل اختلال در زنجیره تأمین ناشی از بروز جنگ اوکراین، کاهش دهد.

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • (ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان فارابی تهران
  • تزریق ۲۳۶۷ مورد واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون