Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی می‌تواند با شناسایی و جمع‌بندی مسائل و مشکلات جامعه خبر، آنها را در جلسات مجمع نمایندگان مطرح کرده تا نسبت به برطرف کردن آنها اقدام شود. - اخبار استانها -

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه مجلس یازدهم در کمتر از سه ماه گذشته آغاز به کار کرده است اظهار داشت: در این مدت نمایندگان مردم در مجلس در زمینه تامین مسکن برای اقشار مختلف مردم و نیز موضوع مالیات، قوانینی را به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: با توجه به اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران با مشکلاتی معیشتی، بیمه و مسکن مواجه هستند باید برای ارج نهادن به خدمات فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و حل مشکلات آنها در مجلس تلاش کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسائل و مشکلات مختلف خبرنگاران و اصحاب رسانه از طریق وزارت ارشاد جمع‌بندی شده و به نمایندگان خانه ملت به صورت مکتوب ارائه شود تا قوانینی در راستای برطرف کردن مشکلات آنان تصویب شود.

تعیین تکلیف حق مسکن کارگران دوشنبه آینده/ معاون وزیر کار: بیمه خبرنگاران سخت و زیان آور استپیام تبریک شورای نگهبان به مناسبت روز خبرنگار

وی تصریح کرد: از سوی دیگر خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی می‌تواند با شناسایی و جمع‌بندی مسائل و مشکلات جامعه خبر، آنها را در جلسات مجمع نمایندگان مطرح کرده تا نسبت به برطرف کردن آنها اقدام شود.

رضازاده گفت: بی‌شک برای برطرف شدن مشکلات اصحاب رسانه که نقش مهمی در تنویر افکار عمومی بر عهده دارند، باید قوانینی در خانه ملت به تصویب برسید تا از آنان حمایت‌های مادی و معنوی به عمل آید.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... بسیج رسانه خراسان رضوی: دیدوبازدید روز خبرنگار به ایام پساکرونا موکول شود معاون مطبوعاتی: در جهان معاصر به‌نوعی همه "خبرنگار" شده‌اند! جدیدترین کتاب یک خبرنگار نقد و بررسی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بسیج رسانه خراسان رضوی: دیدوبازدید روز خبرنگار به ایام پساکرونا موکول شود معاون مطبوعاتی: در جهان معاصر به‌نوعی همه "خبرنگار" شده‌اند! جدیدترین کتاب یک خبرنگار نقد و بررسی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۴ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۵ گزارش| خسارت سیل تا‌بستانه در گیلان / ‌آبگرفتگی منازل ۱۰۰ خانوار / ۶۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی ‌آسیب دید ۶ گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند ۷ فرماندار راور: زلزله ۴.۲ ریشتری هجدک خسارتی نداشت ۸ زلزله ۴.۲ ریشتری هجدک در استان کرمان را لرزاند مهمترین اخبار استانها وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده نماینده ولی‌فقیه در کردستان: قدرت دفاعی دست دشمنان را از دست‌درازی به کشورمان قطع کرده است مربی استقلال: برخی دوستان به بیانیه علاقه دارند اما ما هم از داوری متضرر شده‌ایم/ برای برد مقابل شهر خودرو بازی می‌کنیم کارت زرد عضو شورای شهر رشت به رئیس جدید/ عملکرد شهردار بار دیگر جنجال‌آفرین شد مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم تقدیر وزیر بهداشت لبنان از مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران آمریکا هفته آینده پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را ارائه می‌کند تاکید دوباره روحانی به عرضه‌ اولیه سهام شرکت‌ها در بورس قالیباف: هدف اصلی «مالیات بر خانه‌های خالی» مقابله با احتکار مسکن است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز - سه شنبه چهارم اردیبهشت - مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نمایندگان ایرادات شورای نگهبان به این طرح را رفع کردند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در جریان بررسی این طرح گفت: پیش از این به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است حال آنکه این طرح، اخذ مالیات از سوداگران را دنبال می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا به عنوان مثال سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته و سود ببرد که در صورت تصویب، اجرای این طرح مانع از این کار می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سودهای کلان برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

کد خبر 747175

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد