Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نماز جمعه هفته جاری در شهرهای خوشاب، داورزن، مه‌ولات، صالح آباد، جوین، حکم‌آباد، جغتای، هلالی، تربت‌جام، نصرآباد، بجستان، یونسی، تایباد، کوهسرخ، کلات، زاوین، کاشمر، سرخس، درگز، خلیل‌آباد، طرقبه، شاندیز، بردسکن و باخرز اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکید شده است نماز جمعه در کمترین زمان ممکن همراه با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار ‌شود.

در پی شیوع بیماری کرونا نماز جمعه از نهم اسفند پارسال در پایگاه‌های خراسان رضوی به طور موقت تعطیل شد و در هیچ یک از ۵۳ پایگاه این استان اقامه نشد و از ۱۷ اردیبهشت ماه امسال در پی مهار شیوع بیماری کرونا و حرکت تدریجی شرایط بهداشتی شهرها به "وضعیت سفید" برپایی نماز جمعه نیز بار دیگر در نقاط مختلف از سر گرفته شد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان  ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر را در کشورمان گرفته است. 

برچسب‌ها طرقبه سرخس باخرز شاندیز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرقبه سرخس باخرز شاندیز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه طرقبه سرخس باخرز شاندیز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ۳۹ پایگاه امدادی هلال احمر خراسان رضوی به زائران نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۳۹ پایگاه امداد ثابت و موقت، ۱۱۰ خودرو عملیاتی و امدادی در استان مستقر شده اند و  با فعال بودن بالگرد هوایی و حدود ۱۰ هزارنفر نیروی امدادی آماده خدمت‌رسانی به مسافران و زائران نوروزی هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن ذاکریان در افتتاحیه طرح ملی خدمات جمعیت هلال احمر در نوروز 1403 اظهارداشت: باتوجه به اینکه امروز در آستانه طرح نوروز هستیم ،بنابراین یکی از رسالت‌های ما امدادرسانی جاده‌ای است ، استقرار 39 پایگاه امداد ثابت و موقت، 110 خودرو عملیاتی و امدادی در گستره استان با فعال بودن بالگرد هوایی و حدود 10 هزارنفر نیروی امدادی آماده خدمت، به این منظور حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت جمعیت هلال‌احمر فعالیت‌هایی مانند معاینات پرحجم حجاج، ارائه خدمت در اربعین، حج، خدمت به زائرین مشهدالرضا(ع) در دهه آخر صفر، طرح قدم به قدم، طرح همسفران خورشید، خدمت‌رسانی در حوزه اسکان زائر، اردو راهیان نور انجام داده است.

ذاکریان افزود: در حوزه امدادرسانی کارنامه درخشانی مخصوصا در جاده‌ها داشته‌ایم، امدادرسانی در زلزله افغانستان و رساندن خدمات امدادی که بالای 600 تن اعزام صورت گرفت، کمک به غزه که در طی آن 20 تریلی از مشهد ارسال و سبب بهبود روابط دیپلماتیک دو کشور شد و همچنین در سیل اخیر چابهار خراسان‌رضوی جزو اولین استان‌های حاضر در منطقه بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش‌های عمومی، تخصصی رشد خوبی داشته‌ایم، طرح‌هایی که در شهرستان‌های استان اجرا شد، جهش در حوزه آموزشی ایجاد کرده است.

ذاکریان در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با وجود محدودیت‌ها، در 30 ایستگاه نوروزی جوانان در مبادی ورودی و نقاط پرتردد زائرین حضور خواهند داشت و همچنین در فضاهای جانبی مانند بوستان کودک و خیمه‌های نماز از 8 صبح تا 10 شب خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی درباره تجهیزات امدادی از لحاظ عمر ناوگان تاکیدکرد: تجهیزاتی وجود ندارد که توان امدادرسانی ما را مخدوش کند. خودروی امدادی توسط هلال‌احمر امسال خریداری شده که پروسه طولانی داشته و در مراحل پایانی تجهیز هستند، امکان دارد در طول طرح نوروزی به ناوگان خودرویی اضافه شود یا نهایت تا هفته هلال احمر تقویتی در حوزه خودروهای عملیاتی داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ارتباط با همکاری هلال احمر در اسکان نوروزی یا شب‌های قدر گفت: با توجه به مصوبه کارگروه ملی زیارت در این حوزه، آمادگی برای همکاری وجود دارد.

ذاکریان افزود: مردم با شماره 112 می‌توانند درخواست کمک از جمعیت هلال‌احمر داشته باشند.

در پایان این مراسم از شرکت‌کنندگان نیروهای هلال‌احمر در زلزله افغانستان و سیل سیستان و بلوچستان تقدیر شد.  

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • هموارسازی جاده صالح آباد به همت جهادگران بسیجی + تصاویر
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • ساعت فعالیت پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی اعلام شد/ نیاز به گروه‌های خونی A و AB
  • خدمت‌رسانی ۳۹ پایگاه امدادی هلال احمر خراسان رضوی به زائران نوروزی
  • اعلام ساعت فعالیت پایگاه‌های اهداء خون خراسان رضوی
  • استقرار ایستگاه‌های هلال‌احمر در فاصله‌های ۴۰ کیلومتری جاده‌های خراسان رضوی
  • ۵۳۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی خارج شد‌ند‌
  • مراسم تجلیل از رای اولی‌ها در فریمان + تصاویر
  • ۲۰ برنامه قرآنی و مناجات خوانی هر روز در حرم رضوی برگزار می شود
  • اعلام برنامه‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز