Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی سلمان زاده در بازدید از خبرگزاری خبرگزاری مهر اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مجری اصل ۴۹ و ۴۵ قانون اساسی بوده و دو بنیاد وابسته برکت و احسان دارد.

وی افزود: در گذشته بنیاد برکت اقدامات عام‌المنفعه را پیگیری می‌کرد و در زمینه های عمرانی، اقتصادی، مدرسه سازی، بهداشت، اجتماعی و غیره فعالیت داشتیم اما با راه اندازی بنیاد احسان وظایف تفکیک شد و بنیاد احسان در حوزه اجتماعی و بنیاد برکت در حوزه های عمرانی و اقتصادی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان زاده در خصوص اقدامات حوزه اجتماعی بیان کرد: دانش آموزان زیر ۱۰ سال را تحت پوشش قرار داده و در سال گذشته از ۵۳۳ کودک حمایت کردیم و مراکز ناباروی و غیره از دیگر طرح ها است.

ساخت ۵۶ مدرسه، احداث چهار مرکز بهداشتی، تکمیل بیمارستان برکت فاطمه الزهرا(س) مینودشت و مرمت و احداث ۴۳ مسجد از اقدامات عمرانی بود که وی به آن ها اشاره کرد.

طبق گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان این ستاد تاکنون ۲۲۵ میلیارد تومان در استان هزینه کرده و طرح و پروژه و اقدامات خیرانه انجام داده است.

ایجاد ۴۵۰۰ شغل در دستورکار امسال

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ جوان بیکار جویای کار را ساماندهی کرده و با همکاری فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی آموزش‌های لازم به آن ها داده شد و تا سقف ۴۰ میلیون تومان به آنها تسهیلات پرداخت کردیم.

سلمان زاده بیان کرد: امسال هم با توجه به سال جهش تولید برنامه داریم، چهار هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کنیم.

وی توضیح داد که در بخش اقتصادی سه نوع فعالیت داریم؛ در بخش اشتغال اجتماع محور ایجاد چهار و ۵۰۰ شغل در دستور کار بوده و در بخش بنگاه محور هم از واحدهایی که سرمایه در گردش نداشته و یا مشکل دارند و یا می‌خواهند افزایش فاز داشته باشند حمایت کرده و در قالب سهمی وارد شده و تا ۴۹ درصد می‌توانیم وارد سهم آن شرکت شویم.

سلمان زاده تأکید کرد که اما ستاد در این شرکت ها قصد ماندن ندارد و بعد از سه الی پنج سال با قسطی کردن سهم از آن شرکت خارج می شود.

وی بیان کرد: در بخش تسهیلات محوری هم تا سه میلیارد تومان تسهیلات داه و تفاهم‌نامه‌ای با بانک های عامل داریم.

کد خبر 4992368

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره بنیاد برکت بنیاد احسان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سلمان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان

جشن بزرگ احیای واحدهای راکد استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی و اعضای هیات وزرا و کابینه سیزدهم در سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال