Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:12:31 GMT

بیش از ۳ هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۸۲۷

بیش از ۳ هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی ایجاد شد

الیاس جویبان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۱۷۶ پروانه تولیدی، ۴۰۲ مورد توزیعی، ۱۲۸ فقره خدماتی و ۱۳۳ پروانه فنی بوده که از این طریق سه هزار و ۹۷ مورد  اشتغال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: بیشترین پروانه‌های کسب صادر شده به ترتیب با ۴۲۸ مربوط به بیرجند، قاینات ۱۶۸ و فردوس با ۸۹ پرونده و کمترین پروانه‌ها نیز به ترتیب مربوط به بشرویه، زیرکوه و طبس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار داشت: پارسال ۲ هزار و ۱۴۳ پروانه کسب با سرمایه‌گذاری ۴۲۸ میلیارد ریال در استان صادر شد که منجر به اشتغال پنج هزار و ۳۵۷ نفر شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۹۷ فقره تولیدی، ۹۷۸ مورد توزیعی، ۳۴۱ مورد خدماتی، ۴۲۷ مورد خدمات فنی بوده است.

برچسب‌ها خراسان جنوبی اشتغال زایی بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی اشتغال زایی بهبود فضای کسب و کار خراسان جنوبی اشتغال زایی بهبود فضای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

 

 حسینی واشان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی گفت: با وجود تلاش ارتش برای اعزام بالگرد، برخی از متقاضیان با تأخیر به حوزه امتحانی رسیدند و درصد بسیار کمی هم نتوانستند به آزمون برسند لذا این افراد در مرحله دوم آزمون شرکت می‌کنند.

او افزود: این افراد از حوزه امتحانی زیرکوه و قاین هستند ولی در بقیه حوزه های امتحانی استان بدون هیچ مشکلی آزمون سراسری در حال برگزاری است.

حسینی بیان کرد: امسال در کشور یک میلیون و ۱۵۲ نفر متقاضی کنکور سراسری بوده اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر در خراسان جنوبی هستند.

بیشتر بخوانید

رقابت بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در کنکور سراسری خراسان جنوبی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی عنوان کرد: برای آزمون نوبت فردا نیز پیش بینی های لازم انجام شده و امیدواریم کنکور بدون هیچ مشکلی در همه حوزه های امتحانی برگزار شود.

او ادامه داد: نوبت اول آزمون سراسری در استان همزمان با سراسر کشور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان در پنج گروه آزمایشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسینی با اشاره به برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری در هفتم و هشتم تیر ۱۴۰۳ تصریح کرد: چنانچه داوطلبی در هر دو نوبت کنکور در یک رشته واحد آزمون دهد سازمان سنجش رتبه بهتر را ملاک قرار خواهد داد.

مسئولان اعلام کردند که با وجود سیلاب شدید در شهرستان زیرکوه و نبود دسترسی روستاها به مرکز شهرستان، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می‌شود.

استفاده از ظرفیت ارتش و مرزبانی برای انتقال دانش‌ آموزان از نقاط مختلف به وسیله ماشین آلات سنگین به مرکز شهرستان برای شرکت در آزمون کنکور سراسری از دیگر اقدامات بوده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی