Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:53:13 GMT

آزاد سازی 60 زندانی جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۹۳۲

آزاد سازی 60 زندانی جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: از آزاد سازی 60 زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون با کمک ستاد دیه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید عبدالحسین سجادی در جلسه هیات امناء ستاد دیه استان اظهار کرد: میزان بدهی این افراد بالغ بر22 میلیارد و 891  میلیون تومان بوده است که از این میزان 19 میلیارد 551 میلیون تومان گذشت شکات ، 438  میلیون تومان آورده مددجو و یک میلیارد و588 میلیون تومان کمک ستاد دیه و تسهیلات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی ادامه داد : 30 فقره از این پرونده ها به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم و در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت و موجبات آزادی این افراد فراهم شد.

وی میزان بدهی این افراد را 18  میلیارد و 999 میلیون تومان عنوان کرد و افزود : از این میزان  16 میلیارد و  350 میلیون تومان گذشت شکات، 341  میلیون تومان آورده مددجو، 986 میلیون تومان تسهیلات و یک میلیارد و 321  میلیون تومان کمک ستاد دیه بوده است.

سجادی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشور در زمینه گذشت شاکی را دارد افزود: فرهنگ ایثار و گذشت در استان ما بیش از نقاط دیگر کشور مورد توجه و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دیه زاهدان جرائم میلیون تومان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی زندان شوشتر؛ با تلاش و پیگیری حجت الاسلام محمد شوشتری نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر و برگزاری جلسه با یکی از خیرین این شهرستان، زمینه پرداخت بدهی و آزادی ۴  زندانی که باوجود اتمام جنبه عمومی جرم، به دلیل پرداخت نشدن جریمه و ردمال در زندان بودند، فراهم شد.

این خیر نیکوکار با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال، زمینه آزادی و بازگشت این افراد به جامعه و کانون خانواده را فراهم کرد.

حجت الاسلام شوشتری نسب همچنین از همکاری علیرضا خسروی، رئیس و کارکنان ندامتگاه شوشتر و  انجمن حمایت از زندانیان که با برگزاری جلسه‌های صلح و سازش در قالب شورای حل اختلاف، زمینه شناسایی و آزادی این زندانیان را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر