Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ سومین آزمون بزرگ کشوری در ایام کرونا از امروز ۱۶ مردادماه آغاز می‌شود و در روز‌های ۱۷ و ۱۸ مردادماه ۹۹ ادامه پیدا می‌کند.

در این دوره آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده اند که ۵۰ درصد از داوطلبان زن و ۵۰ درصد داوطلبان مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر ۳۴۴ هزار و ۵۵۸ نفر زن و ۳۴۹ هزار و ۸۵۹ نفر مرد هستند.

با توجه به شیوع کرونا ویروس و الزام تمهیدات بهداشتی برای برگزاری آزمون‌ها تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از ۱۶۴ حوزه به ۲۳۶ حوزه افزایش یافته که به ترتیب عوامل اجرایی آزمون نیز ۴۰ درصد اضافه شده‌اند.

در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ کشور تعداد ۸۵ داوطلب ابتلای خود را به بیماری کرونا تایید کرده‌اند که با هماهنگی وزارت بهداشت آزمون خود را در مراکز درمانی منتخب را برگزار می‌کنند.

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ کشور در ۶ گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی و در ۲۳۶ حوزه امتحانی در ۸۰ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

بیشترین داوطلب در گروه علوم انسانی با ۴۳۳ هزار و ۹۳۶ نفر قرار دارد. پس از آن گروه فنی و مهندسی با ۱۴۵ هزار و ۵۶۴ نفر در رده بعدی قرار دارد. همچنین در گروه علوم پایه تعداد ۳۹ هزار و ۲۰۸ نفر، در گروه کشاورزی و منابع طبیعی تعداد ۱۷ هزار و ۷۳۵ نفر، در گروه هنر تعداد ۵۴ هزار و ۸۸۹ نفر و در گروه دامپزشکی ۳ هزار و ۸۵ نفر ثبت نام کرده‌اند.

در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ کشور در نوبت صبح پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه تعداد ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ داوطلب در ۳۳ کدرشته امتحانی، در آزمون نوبت صبح جمعه ۱۷ مرداد ماه تعداد ۲۸۳ هزار و ۴۱۴ داوطلب در ۳۶ کدرشته امتحانی و در نوبت صبح شنبه ۱۸ مرداد ماه تعداد ۸۹ هزار و ۴۹۹ داوطلب در ۶۴ کدرشته امتحانی به رقابت می‌پردازند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد آزمون سازمان سنجش پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، افشین امیریان گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون صورت گرفته است و ۶ کانون در استان بدین منظور تجهیز خواهد شد.
وی گفت: از مجموع ۷۷۷ نفر سهیه تعداد ۲۰۸ نفر آموزگار ابتدایی و مربی استثنایی، تعداد ۲۴۱ نفر دبیر و تعداد ۳۲۸ نفر مربی امور تربیتی در رشته‌های شغلی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، تربیت بدنی و سلامت و مشاوره جذب خواهند شد.
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: بعد از مرحله اول آزمون فرایند استخدام همکاران فرهنگی شامل مراحل بررسی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) و گزینش خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره آموزش ارزیابان و اقدامات لازم برای تأمین تجهیزات و فناوری لازم تامین شده است.
آزمون مرحله اول استخدامی آموزگاری ۱۸ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون مرحله اول دبیری ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • آخرین مهلت اعلام نیاز واحدهای صنعتی در سامانه وزارت علوم اعلام شد
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • اعتراف بزرگ یک مقام ارشد نظامی اسرائیل | ایران فرودگاه نظامی ما را زد