Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:17:28 GMT

عامل خاموشی‌های تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۷۹۶۱

عامل خاموشی‌های تهران دستگیر شد

مرگ جوان سیرجانی در دعوای دسته جمعی، دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در اندیمشک، دستگیری عامل خاموشی‌های تهران، زنده زنده سوختن راننده پراید در فسا، آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود، ریزش آوار در تبریز و قتل با سلاح سرد در شبستر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دادستان سیرجان از قتل جوان ۲۱ ساله در روستای شریف آباد این شهرستان خبر داد و گفت: این قتل بر اثر نزاع دسته جمعی به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن نیک ورز با بیان اینکه اختلاف قبلی منجر به درگیری و قتل شد، اظهار کرد: سه نفر از عاملان این نزاع دستگیر شدند، مأموران پس از حضور در محل حادثه با پیکر غرق در خون و نیمه جان جوان مواجه شدند و وی به بیمارستان دکتر غرضی انتقال یافت، اما به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه خانه در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی گزارش سرقت مسلحانه منزل یکی از شهروندان اندیمشک و سرقت طلا توسط سارقان نقاب دار، با توجه به اهمیت موضوع، مورد بررسی تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

امیرعباس شهبازی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی اندیمشک با روش علمی و کار اطلاعاتی هویت و پاتوق باند سه نفره سارقان مسلح را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مزبور، یک دستگاه خودرو ۴۰۵ پلاک سرقتی بکار رفته در سرقت مسلحانه، قیچی مخصوص برش النگو و طلاهای مالباخته، تعدادی فشنگ اسلحه شکاری، دو تیغه قمه و اسباب اثاثیه سرقتی شامل چندین دستگاه گیرنده دیجیتال، تلویزیون و اموال دیگری به ارزش بالغ بر دو میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان اینکه سارقان در بازجویی پلیس به سرقت مسلحانه طلا و چهار فقره سرقت از منازل اعتراف کردند، تصریح کرد: تلاش جهت کشف اسلحه شکاری بکار رفته در سرقت مسلحانه ادامه دارد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری عامل خاموشی‌های تهران

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: عامل قطعی‌های مکرر پایتخت دستگیر و از محل آن‌ها بیش از دو تن کابل برق کشف و ضبط شد.

عباس مرادی گفت: در روزهای اخیر ده‌ها دستگاه تابلوی برق و دو تن کابل برق شهری از یک باند کشف شد که این افراد سودجو یکی از اصلی‌ترین عوامل قطعی برق در غرب تهران بودند.

وی با اشاره به اینکه عامل اصلی این باند روانه زندان شده است، اضافه کرد: این افراد پس از برش و سرقت کابل‌های برق، با استفاده از دستگاه پوست کن اقدام به خارج کردن محتوای کابل‌ها کرده و آن‌ها را با قیمت ارزان‌تر به افراد دیگر می‌فروخته‌اند. هم چنین عامل اصلی این باند روانه زندان شده و سایر افراد نیز در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

زنده زنده سوختن راننده پراید در فسا

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با وانت نیسان در محور روستایی "نوبندگان-مهدی‌آباد" شهرستان فسا، راننده در آتش سوخت و دو سرنشین نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

عبدالهاشم دهقانی اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند، خودروپراید با سه سرنشین به شدت با یک وانت نیسان برخورد و منجر به آتش سوزی سواری شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه راننده پراید به علت سوختگی فوت کرد، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را توجه نکردن راننده پراید به جلو اعلام کردند.

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی در جاجرود محله "کمرد" خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون مصدوم نداشته است.

سید جلال ملکی از حادثه آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس از طرف همکاران در آتش نشانی جاجرود و پردیس یک مورد آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود خیابان صنعت غربی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی و شهرداری تهران بود و سه ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه تانکر و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی در شرایطی که همکاران آتش نشانی پردیس، رودهن، بومهن و شهرک‌های اطراف حضور داشتند یک شهرک صنعتی با تعداد زیادی سوله‌های صنعتی با کاربری‌های مختلف بود که چند سوله با متراژهای مختلف کنار یکدیگر دچار حریق شدند، به علت مسقف بودن سوله‌ها آتش از زیر سقف‌ها به بیرون می‌زد و چیزی که مشخص بود بیش از دو هزار و ۵۰۰ متر مجموع سوله‌ها شعله ور شده بودند.

ملکی گفت: ساختمان دو طبقه اداری نیز در مجاورت این سوله‌ها دچار آتش‌سوزی شده بود که کاربری آن محل نگهداری چرم و چسب برای تولید مصنوعات چرمی بود و بخش زیادی از محل تولید ورق‌ههای ام. دی. اف چوب و تخته و نجاری که احتمالاً برای کابینت سازی و مبل سازی کاربرد داشت، دچار آتش‌سوزی شده است و آتش نشانان تهران در کنار همکاران شهرهای اطراف مشغول عملیات شدند.

ریزش آوار در خیابان بهار تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از ریزش آوار در خیابان بهار تبریز خبر داد و گفت: ریزش آوار در خیابان بهار تبریز سه دستگاه آمبولانس اورژانس را به محل کشاند.

وحید شادی نیا با بیان اینکه در این حادثه براساس اطلاعات اولیه، سه مصدوم گرفتارشده اند، گفت: عملیات امداد با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: حضور مردم در محل حادثه باعث کندشدن روند امداد رسانی شده بود، از شهروندان تقاضا می‌کنیم از تجمع در محل‌های حادثه خودداری کنند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی با اشاره به واکنش سریع آتش نشانان در اجرای عملیات امدادی این حادثه توضیح داد: سه کارگر ساختمانی به هنگام تخریب ساختمان مستهلک دچار ریزش شد که دو کارگر از زیر آوار جان سالم بدر برد و کارگر دیگر نیز در زیر آوار گرفتار شد.

وی افزود: کارگر مدفون در اثر سنگینی آوار دچار تنگی نفس شدید شده بود که تیم اعزامی با رعایت اصول ایمنی و امداد و نجات در عملیات آوار به کارگر دست یافته و وی با استفاده از دستگاه تنفسی نجات یافت.

قتل با سلاح سرد در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از قتل با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سید لطیف حسینی دیشب اظهار کرد: در پی وقوع قتل مردی ۳۶ ساله به وسیله سلاح سرد در پارک جنگلی سریل روستای ایوند این شهرستان و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پس از پایش‌های اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه قاتل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

حسینی تصریح کرد: متهم در بازجویی ضمن اعتراف به قتل، انگیزه‌اش را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

کد خبر 437448

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرگ و مير قتل سرقت مسلحانه سرقت از منزل دستگیری سارقان تصادفات رانندگی تصادف مرگبار آتش نشاني آتش سوزی ریزش آوار سلاح سرد بسته خبری حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود راننده پراید خبر داد و گفت سرقت مسلحانه ریزش آوار سلاح سرد آتش نشانی دستگیر شد سوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می‌شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ارزش اموال سرقتی توسط این باند را ۳ میلیارد ریال اعلام و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کرده و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087878

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند + فیلم