Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در استان، گفت: بسته‌های حمایتی تهیه شده بین 80 هزار خانواده زیرپوشش توزیع خواهد شد.

محسن رخصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص نهضت کمک‌های مومنانه، اظهار داشت: مرحله اول رزمایش مساوات و همدلی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان برگزار شد که شاهد یک رزمایش واقعی توسط مردم نیکوکار و نوعدوست استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی این رزمایش حدود 70 هزار سبد حمایتی از محل کمک‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه مردم نوعدوست استان تهیه و بسته‌بندی و تقدیم خانواده های نیازمند و تحت حمایت شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: همچنین در ماه مبارک رمضان با راه‌اندازی حدود 50 آشپزخانه اطعام مهدوی توسط کمیته امداد (ره) با کمک خیران، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، حدود 180 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و زیرپوشش توزیع شد.

وی با بیان اینکه مردم در مرحله اول رزمایش در بحث اطعام مهدوی و تهیه غذا و همچنین تهیه سبدهای حمایتی کمک‌های قابل توجهی داشتند، گفت: طی روزهای اخیر مقام معظم رهبری دستور اجرایی شدن مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی را دادند که این رزمایش  به مناسبت عید سعید غدیر خم در حال اجرا است و بسته‌های حمایتی تهیه شده بین 80 هزار خانواده زیرپوشش توزیع خواهد شد.

رخصی به اجرای اطعام حسینی در ماه محرم نیز اشاره و بیان کرد: در عید قربان مردم نوعدوست و خیر استان کرمانشاه در بحث قربانی خیلی خوب پای کار آمدند و با قربانی انجام دادن و نزولات خود به خوبی نقش‌آفرینی کردند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت 100 مرکز نیکوکاری در استان، گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی، خیران و نیکوکاران است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد عسکری بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای فقرزدایی است.

عسکری با اشاره به اینکه جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک به طرح قرض ماندگار، اکرام ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، درمان و... برگزار شد گفت: در این مراسم مبلغ ۷ میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر خاطر نشان کرد: در نوشهر۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

جشن گلریزان با عنوان دست‌های ماندگار با حضور مهدی قربانی قائم مقام، احمد سعادت مدیر امورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، حبیب الله قلی پور مدیر حراست کمیته امداد استان، دکتر رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر، یزدان کرد بخشدار مرکزی، و جمعی از خیرین،  به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش پدافندی است
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار