Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ مهدی دهقان‌نیری در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن شهید آوینی سپاه ناحیه ملایر گفت: رسانه‌ها در این عرصه جلوتر از دیگر نهادها و ارگان‌ها و در کاهش روند شیوع بیماری کووید ۱۹ تاثیرگذار بودند.

وی با تاکید بر اینکه اگر خبرنگاران نبودند، حجم بیماران بیشتر از تعداد کنونی بود افزود: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در آموزش‌هایی که به مردم ارایه دادند، حتی به جای آموزش و پرورش، ورزش، دانشگاه‌ها، ائمه جمعه و جماعات و نهادهای دیگر موفق عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به ادامه‌دار بودن این آموزش‌ها از رسانه‌ها، از اصحاب رسانه شهرستان ملایر درخواست کرد: در ماه محرم و صفر نیز بلندگوی رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا باشند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این ماه به مردم گوشزد کنند.

دهقان‌نیری به فعالیت ۲ هزار و ۲۰۰ هیات ثبت شده و ۷۰۰ هیات مذهبی ثبت نشده در استان همدان اشاره کرد و ادامه داد: امروز وظیفه اصحاب رسانه و خبر سنگین است تا با به‌کارگیری فکر، بصیرت و تبعیت، مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خطر ویروس کرونا آگاه کنند.

وی گفت: در کنار رسانه‌ها، نهادهای دیگری همچون سپاه و بسیج نیز برای مقابله با کرونا خوب عمل کرد و کمک‌های مومنانه جلوه زیبایی از کمک‌های مردمی را به نمایش گذاشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان ضمن تبریک دهه ولایت و هفته خبرنگار اظهار داشت: هر اندازه خبرنگار آزادتر باشد و راحت‌تر حرف بزند، امنیت و آرامش مردم بیشتر است.

دهقان‌نیری برخی مدیران استان همدان را غیررسانه‌ای ارزیابی کرد و خواستار همکاری و تعامل بیشتر در عرصه اطلاع‌رسانی شد و بیان کرد: یکی از وظایف ما تولید محتوا است و آمادگی لازم را داریم به طور عادلانه تمامی ظرفیت‌های شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان را به تصویر بکشیم.

46

کد خبر 1418592

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد

ایسنا/همدان هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با شعار «می‌خوانمت» در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان سه‌شنبه ۷ فروردین در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده آثار حدود ۲۲ ناشر در این نمایشگاه به نمایش درآمده است و در کنار آن، برنامه ها و غرفه های مختلفی نیز برپا شده است.

مسعود ویژه با بیان اینکه از همه علاقمندان و ناشران سراسر استان برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است، گفت: بخش عمده این نمایشگاه کتب قرآنی، ادعیه، کتب مذهبی و سایر محصولات مذهبی بوده و در بخش های دیگر نیز غرفه های جانبی شامل کتب در بخش های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، بازی های فکری، غرفه حامی یابی کمیته امداد، مشاوره، عرضه صنایع دستی و محلی برپا شده است.

ویژه هم چنین برگزاری کرسی های تلاوت، نشست های تخصصی، غرفه های مذهبی و پاسخگویی را از دیگر بخش های این نمایشگاه برشمرد و افزود: فضای مناسبی ایجاد شده تا مردم ملایر و دیگر شهرستان ها از این فضا بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه قرآن و عترت در همدان به همت فعالان قرآنی و مجموعه های مختلف برگزار شد و امسال مصادف شدن روزهای اول سال با ماه مبارک رمضان شرایط خاصی ایجاد کرد، بنابراین تصمیم گرفتیم در راستای عدالت فرهنگی و توجه به سایر نقاط استان نمایشگاه قرآن و عترت را در شهرستان ملایر برگزار کنیم.

ویژه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه و ایجاد فضایی مناسب و مطلوب در ماه رمضان مطرح کرد: اگر بتوانیم حتی یک نفر از بازدیدکنندگان را تحت تأثیر فضای ماه مبارک رمضان قرار داده و به فضای قرآنی نزدیک کنیم، کار بسیار بزرگی کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ضمن ابرازامیدواری برای حضور چشمگیر مردم استان همدان از نمایشگاه قرآن و عترت خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که این نمایشگاه‌ها مستمر بوده و آن را همه ساله در سایر شهرستان های استان نیز داشته باشیم.

ویژه ابرازامیدواری کرد که برکات قرآن علاوه بر تأثیر در زندگی فردی و اجتماعی ما بتواند در کارهای فرهنگی و هنری نیز مؤثر بوده و سالی پر از خیر و برکت را در حوزه فرهنگ و هنر استان همدان شاهد باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز در ادامه ضمن ابرازخرسندی از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر این اتفاق معنوی را مایه خیر و برکت در شهرستان ملایر خواند.

فرشاد کشاورزیان بیان کرد: این نمایشگاه از ۷ تا ۱۳ فروردین ماه مصادف با ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ درسرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر واقع در خیابان شهید رجایی برای بازدید عموم مردم و علاقمندان دایر است.

کشاورزیان تصریح کرد: این نمایشگاه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و با همکاری ادارات، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان ملایر با شعار «می‌خوانمت» برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه  شامل بخش‌های مختلف همراه با عرضه کتب مذهبی و ادعیه، محصولات فرهنگی و قرآنی، مشاوره دینی و مذهبی، کتب ایثار و شهادت، خوشنویسی آیات قرآن، طراحی و نقاشی کودکان و نوجوانان، مسابقه، کرسی تلاوت، صنایع دستی قرآن، جزء‌خوانی و آثار پژوهشی است.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • جان گرفتن دوباره تالاب آق گل ملایر
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • همراهی مردم با مسوولان موفقیت امور را دوچندان می کند