Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بسیاری از استانها مسئولین قضایی بهداشتی و دولتی جهت جلوگیری از شیوع این ویروس با قدرت وارد شده و با اندک افرادی که مراسمات جشن و عزا برگزار می‌کنند برخورد شدید نشان داده‌اند چون سلامتی مردمشان از هر چیزی مهمتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمزه مشایخی فعال اجتماعی در یادداشتی با اشاره به کارهای پر خطر مردم در روزهای کرونایی آورده است: مسئولان به فکر مردم هستند یا خود مردم باید به فکر همدیگر باشند؟ به یقین آقایان مسئول با گفتن آمار مرگ و میر و مبتلایان یا نصیحت کردن راه نجاتی پیدا نمی‌شود دیگر کار از نصیحت گذشته و به قول استاندار کسی که در این 5 ماه نصیحت نپذیرفته  نیاز به برخورد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از استانها مسئولین قضایی بهداشتی و دولتی جهت جلوگیری از شیوع این ویروس با قدرت وارد شده و با اندک افرادی که مراسمات جشن و عزا برگزار می‌کنند برخورد شدید نشان داده‌اند چون سلامتی مردمشان از هر چیزی مهمتر است.

برای مثال در یکی از شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا با جدیت برخورد می‌کنند و وضعیت بهتری نسبت به سایر شهرستان‌ها داشته و فوتی نداشته‌‌اند که این جای تقدیر و تشکر دارد ولی در مرکز استان و شهرستان‌های بزرگ استان چه خبر است که متاسفانه هنوز صدای جشن و شادی از گوشه کنار شهر به ویژه یاسوج به گوش می‌رسد.

وا اسفا که مسئولین می‌گویند برخورد می‌کنیم اما باز تا ساعت‌هایی از بامداد صدای موسیقی مرگ طنین انداز کوچه‌‌های شهرمان است نمی‌دانم از مردمم گلایه کنم یا از مسئولین استانمان 
تمام دنیا می‌گویند این ویروس خطرناک است در عمل هم می بینیم که 60 نفر را به سرای باقی برده است اما کو گوش شنوا.

اول از مردمان شهرم انتظار می رود مسائل بهداشتی را رعایت کنند دوم از مسئولین انتظار می‌رود با آن دسته از اندک مردمی که نه به فکر خود و نه به فکر مردم هستند برخورد شدید کنند.

همیشه پدر و مادرها برای فرزندانشان آرزوی سلامتی و تندرستی می کنند ولی درعوض در این چند ماه گذشته فرزندان نه تنها آرزوی سلامتی برای پدر و مادران خود نکردند بلکه با اعمال خطرناک خود جان آن‌ها را به خطر انداختند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا سلامتی ویروس مرگ ومیر آمار خبرگزاری فارس نوای مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خودجوش مردم یاسوج در حمایت از حملات پهپادی سپاه به رژیم صهیونیستی

 مردم شهید پرور یاسوج با برپایی تجمع خودجوش در میدان هفتم تیر، شادی خود را از حملات پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

مردم این دیار با سردادن شعارهای الله اکبر ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.

بر این اساس در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار عملیات گسترده پهپادی در سرزمین های اشغالی را آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • تجمع خودجوش مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق+ تصاویر
  • جشن خودجوش مردم یاسوج در پی حمله پهپادی و موشکی به رژیم اسراییل
  • طنین‌انداز شدن نوای «حیدر حیدر» در اجتماع مردم کرمانشاه
  • اجتماع خودجوش مردم یاسوج در حمایت از حملات پهپادی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • جمع آوری انواع شیرینی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج
  • اجتماع خودجوش مردم یاسوج در حمایت از حملات پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی