Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: فراخوان جشنواره شعر استانی «حماسه دریا» دومین سالی است که منتشر می‌شود و امسال با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید پارسایی فر، با اشاره به محور‌های موضوعی این جشنواره عنوان کرد: دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقاومت بین المللی اسلامی (لبنان، یمن، سوریه و عراق) امتدادی از دفاع مقدس، دفاع مقدس و جنگ نرم، مدافعین سلامت، خلیج فارس نماد اقتدار ایران اسلامی (نفت کش‌های اقتدار، دستگیری تفنگداران آمریکایی)، مدافعین حرم و جهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شکست ابهت استکبار جهانی (نابودی پایگاه عین الاسد، شکست داعش و شکار پهباد آمریکایی توسط سپاه پاسداران) از محور‌های دومین فراخوان جشنواره حماسه دریا است.

او بیان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را در همه قالب‌های شعری را و با گویش بومی و یا زبان معیار فارسی به جشنواره بفرستند. شاعران حداکثر سه اثر می‌توانند ارسال کنند اما در بخش رباعی و دوبیتی تعداد آثار می‌تواند بیشتر از سه اثر باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در فراخوان شعر استانی «حماسه دریا» می‌توانند آثار خود را تا حداکثر ۵ شهریور به نشانی الکترونیکی artbushehr ۱۰@gmail.com و یا از پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۱۷۱۷۳۱۹۴۱ بفرستند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره شعر دفاع مقدس ادبیات فارسی حوزه هنری حماسه دریا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان