Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:04:28 GMT

توزیع 730 بسته کمک معیشتی در جلگه رخ تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۳۲۴

توزیع 730 بسته کمک معیشتی در جلگه رخ تربت حیدریه

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از توزیع 730 بسته کمک معیشتی میان خانواده های نیازمند و محروم آسیب دیده از بیماری کرونا در بخش رخ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت دومین مرحله مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سطح شهرستان تربت حیدریه آغاز سده و اکنون 730 بسته کمک معیشتی بین اقشار نیازمند در جلگه رخ توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با شروع بیماری کرونا در مرحله اول 600 بسته معیشتی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال بین اقشار آسیب دیده از کرونا در بخش رخ توسط بسیح قدس رباط سنگ تهیه و توزیع شده است.

ناصری موحد با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به مرحله اجرایی درآمده، افزود:: پس از اعلام این فرمان مبارک، یک خیزش عمومی، وحدت، کمک و همدلی و سخاوتمندی ملت شریف ایران و مردم بخش را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: مردم از آنچه که در اختیار داشته دریغ نکرده و کمک کردند تا افراد نیازمند احساس کمبود و یا ناراحتی نکنند تا فرهنگ اسلام و انقلاب در قالب این کمک‌های داوطلبانه تجلی زیبایی پیدا کند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ مؤمنانه در راستای کمک به افراد نیازمند در سطح منطقه آغاز شده، تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور در سطح منطقه رخ نیز این رزمایش مواسات و همدلی عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه امید است بتوان کمک‌های بیشتری را برای کمک مردم تا پایان گذر از بحران کرونا داشته باشیم، تأکید کرد: از اولین لحظه ورود کشور به بحران کرونا پایگاههای بسیج رباط سنگ و منطقه رخ نیز در قالب 10 کارگاه تولید ماسک فعال شده و با اجرای 180 گشت استقراری و متحرک اقدام به ضد عفونی کردن راههای ورودی به تمامی روستاها کردند که به مدد این تلاش‌ها کمترین مورد ابتلا به بیماری را درمنطقه رخ و شهرستان شاهدیم.

وی با اعلام اینکه در مرحله اول 550 خانوار نیازمند در منطقه رخ شناسایی شدند تصریح کرد: در این مرحله حدود 80 بسته معیشتی توزیع شد.

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته حمایتی در مرحله دوم بیش از دومیلیون وپانصد هزارریال است که با مشارکت خیران و بسیج بخش جمع آوری و میان محرومین و سایر افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تربت حیدریه منطقه رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان