Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی انصاری افزود: در پی وقوع نزاع دسته جمعی در جلوی صدا و سیمای مرکز استان در نزدیکی میدان امام حسین (ع) و پخش کلیپ این درگیری در فضای مجازی که تعدادی جوان به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر و یک نفر از آنها مصدوم و افراد از محل متواری شده بودند، پلیس بلافاصله و با دستور مقام قضائی، سریعاً اقدامات خود را در این زمینه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: فیلم درگیری این افراد که با دنبال نزاع دسته‌جمعی اقدام به قمه کشی در محل کرده بودند، در فضای مجازی توسط برخی افراد منعکس شده بود که این امر موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شد.

انصاری بیان کرد: با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، چهار نفر از عاملان اصلی درگیری شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، شب گذشته در چند عملیات جداگانه آنها را دستگیر و بازداشت کردند.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی سواری و کشف چندین قبضه قمه و سلاح سرد از آنها، گفت: عاملان این امر به دنبال نزاع و درگیری، علاوه بر ضرب و شتم با قمه، اقدام به راه‌بندان در مسیر و ایجاد رعب و وحشت عمومی و تهدید در خیابان کرده بودند که تمامی این موارد در پرونده متهمان ذکر شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: امنیت مردم، خط قرمز پلیس بوده و هرکس سودای ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت را داشته باشد، قطعاً با پاسخی محکم و قانونی مواجه خواهند شد.

کد خبر 4992378

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی انصاری نیروی انتظامی نزاع و دعوا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 مقر پلیس در خیابان وزرا که سابقاً محل پلیس امنیت اخلاقی بود، مدت‌هاست مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شده است. سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با دستگیری و رسیدگی به پرونده اوباش و اراذل تهران در این مرکز پرداخته است. این گزارش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو