Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@10:06:57 GMT

توقیف موتورسیکلت‌های غیرمجاز در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۴۲۲

توقیف موتورسیکلت‌های غیرمجاز در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز توسط مأموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود خبر داد.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز توسط مأموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: در ماه‌های اخیر تردد این موتورسیکلت‌های در سطح شهر فزونی یافته و مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تدابیر اتخاذشده، شناسایی مالکان این موتورسیکلت‌ها در دستور کار قرار گرفته که در نهایت محل نگهداری دو دستگاه موتورسیکلت هزار سی‌سی قاچاق در شاهرود شناسایی و با اخذ دستور قضایی، دربازرسی از محل‌های موردنظر، موتورسیکلت‌های مذکور به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از ادامه روند شناسایی و توقیف این وسایل نقلیه غیرمجاز خبر داد و افزود: تیم‌های ویژه‌ای برای شناسایی مالکان و محل‌های نگهداری این موتورسیکلت‌ها تشکیل شده و با جدیت در راستای توقیف آنان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف علی کریمی آگاهی توقیف شاهرود موتورسیکلت پلیس فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۶ دستگاه خودروی سرقتی در عملیات هماهنگ مأمورن پلیس این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش‌تبار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه سخنانش گفت: پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده نامحسوس توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق شناسایی و اقدامات تخصصی پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: سرانجام با کار دقیق و هوشمندانه پلیسی محل اختفاء متهم در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و سارق در یک عملیات هماهنگ دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارق به سرقت 6 خودرو و کشف هر 6 دستگاه خودروی مسروقه خاطر نشان کرد: متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ داداش تبار به مالکان خودروها و وسایل نقلیه توصیه کرد: حتما خودروی خود را به قفل پدال، دزدگیر و یا سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و با رعایت کامل هشدارهای انتظامی فرصت سوء‌استفاده را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد