Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جان بابایی، گفت: به هر حال ظرفیت ما محدود است و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: همه موارد به میزان مراجعات ما بستگی دارد. اگر میزان مراجعات بیش از ظرفیت ما باشد، مازاد ظرفیت خواهیم داشت.

جان بابایی ادامه داد: برنامه ما این است که ۱۳ هزار تخت بیمارستانی را طی یک سال راه اندازی کنیم که ۵۰ درصد آن طی چند ماه آینده راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا داریم ۲۵ تا ۳۰ درصد ظرفیت تخت‌های کشور را نگه داریم تا اگر اتفاقاتی مانند کرونا و آنفلوانزا یا همزمانی این دو بیماری رخ داد، آماده باشیم.

معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: تمهیداتی اندیشیدیم که در پاییز و زمستان بخشی از ظرفیت‌ها در اختیار کرونا باشد. اما همیشه ظرفیت محدود است و باید با تقویت خدمات سرپایی، اصلاح رفتارهای اجتماعی و تغییر رفتار و الگوی زندگی، ورودی به بیمارستان‌ها را کاهش دهیم.

کد خبر 4992401

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تخت بیمارستانی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری کووید 19 ماسک طبی سعید نمکی سازمان نظام پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران محرم 99 هپاتیت سازمان انتقال خون ایران اهدای خون آلزایمر ایرج حریرچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر قطعی برق بیمارستان‌های غزه را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه هشدار داد که پس از گذشت ۱۹۳ روز از جنگ، نگرانی زیادی در مورد توقف ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های این باریکه وجود دارد.

این وزارتخانه اشاره کرد که شواهد نشان می‌دهد ژنراتورهای برق در بیمارستان‌های غزه هر لحظه ممکن است از کار بیفتد که این مسئله منجر به وقوع فاجعه‌ای بهداشتی خواهد شد.

وزارت بهداشت غزه تمامی نهادهای ذی‌ربط را به تهیه ژنراتورهای جدید یا تلاش برای بازگرداندن خطوط برق به بیمارستان‌ها فراخواند.

کد خبر 6079676 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌های غزه را تهدید می‌کند
  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی