Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود در پاییز موج بعدی همه‌گیری بیماری کرونا را شاهد باشیم، دولت باید از امروز به فکر تامین کیت‌های آزمایشگاهی تست کرونا باشد. - اخبار استانها -

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با تاکید بر لزوم انجام هدفمند و منظم تست‌های آزمایشگاهی کرونا و تجهیز کردن آزمایشگاه‌های جدید اظهار داشت: باتوجه به اینکه 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 بیشتر فرصت تامین اقلام مقابله با کرونا را نداریم، اگر از امروز به فکر تامین کیت‌های آزمایشگاهی نباشیم، در فصل پاییز با یک تراژدی انسانی مواجه خواهیم شد.

وی حضور مسئولانه و مؤثرتر شرکت‌های بیمه‌گر برای کنترل بیماری کرونا را خواستار شد و گفت:‌ اگر شرکت‌های بیمه‌گر امروز در تامین هزینه‌های درمان بیماران کرونایی به ما کمک کنند، از نظر اقتصادی هم منتفع خواهند شد؛ چرا که هزینه فوت یک فرد مستمری‌بگیر که بعد از مرگ او به بیمه تحمیل می‌شود، خیلی بیشتر از هزینه مشارکت شرکت بیمه‌کننده برای تامین هزینه‌های درمان او خواهد بود.

محمدبیگی اضافه کرد: ضمن اینکه وقتی یک خانواده پدر یا مادری را از دست می‌دهد و برای 30 تا 40 سال بدون سرپرست می‌شود، هزینه روانی‌ای از دست دادن این پدر یا مادر بیشتر از هزینه اقتصادی آن خواهد بود و تا نسل اندر نسل هم این زیان جبران نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین: هیئت‌های عزاداری ‌همگام با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب حرکت کنند‌بسته پیشنهادی ‌مجلس ‌به رئیس‌ جمهور‌ برای مقابله با کرونا / پیش‌بینی ‌تشویق‌های ویژه برای مدافعان سلامتبرخی از مردم دو بار کرونا می‌گیرند/ ابتلای جوانان و کودکان سالم قزوینی به کرونا

ضرورت برخورد با سوء‌استفاده بیمارستان‌های خصوصی

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس با تاکید بر ضرورت برخورد با سوءاستفاده برخی بیمارستان‌های خصوصی گفت: در شرایط بحران کرونا شنیده شده که برخی از اعمال جراحی با قیمت چندبرابر انجام می‌شود که باید جلوی آنها گرفته شود و نمی‌توانیم تحمل کنیم که مردم برای درمان کرونا وارد بیمارستان خصوصی شوند و هزینه هنگفت از آنها طلب شود.

محمدبیگی افزود: کاهش پیش‌رونده درآمدهای مراکز بیمارستانی یکی از معضلات امروز ماست و چون کشور در شرایط خاص قرار دارد، دولت را به تامین منابع مالی مورد نیاز بیمارستان‌ها ملزم کردیم

وی گسترش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و جایگزینی اقلام و تجهیزات فرسوده بیمارستانی و پزشکی را از نیازهای امروز مقابله با کرونا دانست و ادامه داد: اجرای سیاست ایزوله کردن و دربرگرفتن افراد مبتلا و جلوگیری از انتشار بیماری در این شرایط بسیار مهم است و غربالگری باید مرتب و منظم انجام شود.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان قزوین: هیئت‌های عزاداری ‌همگام با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب حرکت کنند ‌بسته پیشنهادی ‌مجلس ‌به رئیس‌ جمهور‌ برای مقابله با کرونا / پیش‌بینی ‌تشویق‌های ویژه برای مدافعان سلامت برخی از مردم دو بار کرونا می‌گیرند/ ابتلای جوانان و کودکان سالم قزوینی به کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان قزوین: هیئت‌های عزاداری ‌همگام با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب حرکت کنند ‌بسته پیشنهادی ‌مجلس ‌به رئیس‌ جمهور‌ برای مقابله با کرونا / پیش‌بینی ‌تشویق‌های ویژه برای مدافعان سلامت برخی از مردم دو بار کرونا می‌گیرند/ ابتلای جوانان و کودکان سالم قزوینی به کرونا واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۲ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۳ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر ۴ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۵ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۶ وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده ۷ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۸ نخبه مشهدی موفق به ساخت دستگاه «کاهش آلاینده سوختی» شد مهمترین اخبار استانها محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند گزارش|غبار محرومیت دور تا دور یاسوج؛ ۱۰۰ هزار نفر در برزخ شهر و روستا ماندند استاندار قم: وضعیت کرونا در قم به مرحله قرمز رسید /بعد از بازگشایی‌ها ‌به ‌بحران رسید‌یم‌ مهمترین اخبار تسنیم فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا رهبر معظم انقلاب مقابله با کرونا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان یبوست با این روش ساده

آفتاب‌‌نیوز :

هیدراته نگه‌داشتن بدن از خیلی جهات اهمیت دارد، از جمله گوارش خوب. اگر یبوست دارید و می‌دانید اخیراً کم آب نوشیده‌اید، بیشتر آب بنوشید و اثرش را ببینید.

به‌اندازه کافی آب و مایعات مصرف‌نکردن می‌تواند منجر به دهیدراته یا کم‌آب شدن بدن شده و مدفوع را خشک و سخت کند و در نتیجه عبور آن دشوار شود، خصوصاً اگر کم‌آبی بدنتان همراه با یک رژیم غذایی کم فیبر هم باشد.

فیبر محلول برای حل‌شدن به آب نیاز دارد، بنابراین بدون دریافت آب کافی، می‌تواند باعث نفخ شود. اگر غذاهای فیبردار مثل غلات کامل و سبزی و میوه و حبوبات زیاد می‌خورید، باید بیشتر هم آب بنوشید.

منبع: جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۳۰۲۰۴-۱۴:۰۴
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • باتری این ریزسیاه‌چاله‌، انرژی هفت نسل شما را تامین می‌کند!
  • درمان یبوست با این روش ساده