Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فوت اولین مادر باردار مبتلا به کووید ۱۹ در استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر قاسم بیانی گفت: این مادر ۳۹ ساله ساکن یکی از شهرستان های استان بوده و بارداری دوم خود را تجربه می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنین این مادر باردار ۱۸ هفته بوده و تحت پوشش و مراقبت یکی از مراکز جامع سلامت بوده و تمامی خدمات مراقبتی را دریافت کرده و توصیه های بهداشتی لازم به این مادر آموزش داده شده است.

بیانی یادآور شد: این مادر با تب و تنگی نفس به بیمارستان شهر خود مراجعه کرده که با توجه به مشکوک بودن به کوید ۱۹ به بیمارستان سانترال کرونا در بجنورد منتقل شد وی سابقه بیماری زمینه ای داشته و متاسفانه به رغم تلاش های فراوان کادر درمان در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد فوت کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوت مادرباردار ویروس کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سئوال مسابقه شماره ۱۷ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر سوال مسابقه روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها اعلام شد.

بر این اساس کدام آیه به جامعه صالحی که مؤمنین بنا می‌کنند و در آن امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد اشاره می‌کند؟ الف) آیه ۳۹ سوره یوسف ب) آیه ۱۵۰ سوره نساء ج) آیه ۲ سوره بقره د) آیه ۴۱ سوره حج

جهت پیوستن به زندگی با آیه‌ها و شرکت در مسابقه روزانه همراه با جوایز نفیس شامل کمک هزینه حج عمره، کربلای معلی و سفر مشهد مقدس و… عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۵۲۱۳ ارسال کنید.

کد خبر 6064006

دیگر خبرها

  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سئوال مسابقه شماره ۱۷ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • برندگان روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • برندگان روز شانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • عوارض تزریق بوتاکس و ژل برای زنان باردار | اگر در آستانه مادر شدن هستید،‌ دور این ۴ مورد را خط بکشید
  • انسداد جاده جنگل گلستان - چمن بید