Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:24:45 GMT

سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف استان کردستان قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۶۶۵

سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف استان کردستان قطع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، خالد جعفری شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه اصلاح نظام یارانه آرد و نان بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر توزیع سهمیه آرد تاکید کرد و اظهار داشت: سهمیه آرد نانوایی‌ها در اختیار این کارگروه است و در صورت تخلف، سهمیه آنها قطع خواهد شد.

در این جلسه اداره کل استاندارد و علوم پزشکی استان گزارش‌هایی از میزان سلامت نان در استان ارائه کردند که جعفری میزان بالای انطباق را نقطه مثبت نان تولیدی در کردستان عنوان کرد و افزود: باید نظارت‌ها در راستای افزایش کیفیت و رعایت کمیت نان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار تشکیل گشت مشترکی متشکل از سازمان صمت، تعزیرات، اتاق اصناف و اتحادیه خبازان استان شد و ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که مردم در برابر حق خود اعتراض نمی‌کنند لذا باید اطلاع رسانی‌ها تقویت و سیستم اداری از معترضین در برابر متخلفان حمایت کند.

جعفری در خصوص گزارش پایین بودن میزان پروتئین نان، اظهار داشت: گندم تولیدی در استان، دیم و کاملاً سلامت است اما پروتئین پایینی دارد و باید با گندم آبی ترکیب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه کارخانه‌های آرد استان از جمله بهترین کارخانه‌های کشور است، یادآور شد: تولید آرد برای هر نوع نان، استاندارد خاصی دارد که رعایت آن برای سلامتی جامعه ضروری است اما باید نظارت شود سهمیه آرد به درستی توزیع شود و مردم را به سمت مصرف آرد سبوسدار سوق دهیم.

معاون استاندار در پایان در خصوص تخصیص آرد به گرده پزی، کلانه و کولیره پزی ها، گفت: با توجه به اینکه تعداد آنها در سطح استان زیاد نیست و اغلب شاغلین آن زنان سرپرست خانوار هستند، در صورت امکان با استفاده از اختیارات این کارگروه، کماکان با قیمت قبلی آرد به آنها تحویل شود.

کد خبر 4992350

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان نانوایی کیفیت نان هلال احمر اردبیل ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سهمیه آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی از نانوایی های سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این بازرسی ها ، کیفیت ، کمیت ، رعایت زمان پخت و قیمت نان بررسی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد