Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:29:09 GMT

پردیس سینمایی سقز به زودی افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۶۶۶

پردیس سینمایی سقز به زودی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام نصراللهی‌زاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و خدماتی سقز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: طرح تأمین بلند مدت آب آشامیدنی سقز از جمله طرح‌های بزرگ و مهم استان است که خط انتقال آن با پیشرفت خوبی انجام شده و تصفیه خانه شماره ۲ آن هم بزودی آماده بهره‌برداری می‌شود تا زمینه رفاه مردم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اولویت بندی طرح‌های عمرانی استان با توجه به محدودیت اعتبارات و منابع دولتی، افزود: در یکی دو سال اخیر در شورای برنامه ریزی استان، طرح‌های مختلف بر اساس نیاز ضروری مردم و میزان اثرگذاری آن اولویت‌بندی شد که با توجه به حجم بالای طرح‌ها و محدودیت اعتبار، این مساله منطقی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: شهرستان سقز دومین شهر استان از لحاظ جمعیت است و طرح‌های مهم و کلیدی را دارد که به تناسب آن، باید از اعتبار برخوردار و موانع پیش روی طرح‌ها برطرف شود.

احداث ۲ سالن چند منظوره، زمین چمن مصنوعی در صاحب، و یک سالن ورزشی دانش آموزی از طرح‌هایی بود که نصراللهی زاده نوید اجرای آن را به سقزی‌ها داد.

نصراللهی زاده از فرودگاه سقز هم به عنوان یکی از طرح‌های استراتژیک استان نام برد و افزود: عملیات اصلی این طرح شامل ساختمان ترمینال، باند فرودگاه، محوطه سازی و دیوارکشی در حال انجام است و این طرح بزرگ امسال به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیمارستان شفای سقز آماده بهره‌برداری رسمی است، یادآور شد: به منظور تکمیل فرودگاه، بخش از جاده جایگزین سقز - مریوان به طول سه کیلومتر ایجاد می‌شود و تقاطع کنارگذر سقز آن هم بزودی به بهره برداری می‌رسد.

نصراللهی زاده از تزریق تدریجی اعتبارات به منظور اجرای مطلوب این طرح‌ها خبر داد و تاکید کرد: سینمای سقز تا یکی دو ماه آینده و پلاتوی تئاتر این شهرستان هم تا یک ماه آینده قابل افتتاح است.

وی از موافقت اولیه برای احداث دانشکده پرستاری در سقز خبر داد و اظهار داشت: دانشکده دولتی وابسته به وزارت علوم و دانشکده پرستاری موافقت اولیه را دارد و قطعاً راه اندازی می‌شود.

نصراللهی‌زاده با بیان اینکه پذیرش دانشجو در رشته پرستاری کار سختی نیست و از طریق کنکور سراسری قابل انجام است، افزود: زمین برای ساخت این دانشکده فراهم است و تحول بزرگی در زیرساخت‌های مختلف را موجب و اثربخشی آن در زندگی مردم قابل لمس خواهد بود.

وی گفت: ایجاد پل معلق و زیپ لاین بر روی چم سقز هم با همکاری شهرداری این شهر انجام و تا پایان فصل کاری به بهره برداری می‌رسد تا ضمن فراهم کردن مکانی تفریحی برای جوانان، در جذب گردشگر هم مؤثر باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: کار احداث و راه اندازی پردیس سینمایی سقز از اسفندماه سال قبل آغاز شده است و در آینده‌ای نزدیک این مجموعه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 4992343

منبع: مهر

کلیدواژه: سالن سینما شهرستان سقز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نصراللهی زاده بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار خواف و مسوولان ادارات و نهاد‌ها مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان بهره برداری شد.

روح الله غلامپور سدهی افزود: این مدرسه با ۳۶۳ متر مربع زیربنا با اعتبار۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد

وی گفت: در راستای طرح سه شنبه‌های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت‌های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف امضا شد.

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد