Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@10:58:33 GMT

حسینی‌کیا: قرارداد با چین آثار مثبتی دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۶۸۹

حسینی‌کیا: قرارداد با چین آثار مثبتی دارد

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا درباره تأثیرات اقتصادی همکاری ایران و چین، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در چارچوب منافع ملی با کشور‌های جهان به ویژه همسایگان و کشورهان همسو ارتباط داشته باشد و قرارداد‌هایی را در زمینه‌های مختلف با آنان منعقد کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعاً سند همکاری میان ایران و چین می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی در عرصه اقتصادی برای هر دو کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران در تحریم است، برای مبادله کالا و تسهیل در صادرات و واردات، باید روابط اقتصادی خود با کشور‌های جهان به ویژه کشور‌های دوست و همسو را تقویت کند.

وی با بیان اینکه چین یکی از قدرت‌های بزرگ جهان است، گفت: چین عضو دائم شورای امنیت و دارای حق وتو است و علاوه بر دارا بودن قدرت سیاسی، یکی از قدرت‌های برتر اقتصادی جهان است و ارتباط با این کشور اهمیت زیادی برای ما دارد.

حسینی‌کیا تاکید کرد: از سوی دیگر، ایران در منطقه و سطح بین‌الملل جایگاه مقتدرانه‌ای دارد و چین هم به دنبال تقویت ارتباط با کشورمان است و بر این اساس، انعقاد قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین برای هر دو کشور بسیار مفید و مؤثر است.

منبع: فردا

کلیدواژه: حسینی کیا قرارداد با چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهار شنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش قهرمان، سپاه پاسداران توانمند و مقتدر، نیروی انتظامی و امنیتی سرافراز منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فرا ملی ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی و دفاعی و قدرت بالای عملیات، صف و ستاد در جغرافیای کلان جمهوری اسلامی با هدایت فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری رسیده‌اند که پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شده است.

امام جمعه بوشهر نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران را از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیرو‌های مسلح جهان دانست و تصریح کرد: طراحی در نرم‌افزار، دانش‌بنیان، مدیریت تولید سخت‌افزار دفاعی و نظامی در برد‌های مختلف موجب شده که دیگر هیچ کشوری قدرت فکر اجازه تعرض به مرز‌های جمهوری اسلامی بکند.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عملیات غرورآفرین موشکی و پهپادی ایران اسلامی علیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را مورد ستایش قرار داد و تأکید کرد: این حمله علیه رژیم صهیونیستی نشان از قدرت بالای دانش نظامی، دفاعی و توانمندی در عرصه عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی این چنین حماسه می‌آفرینند گفت: این عملیات سرآغاز است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و این نشان از اقتدار روزافزون جامع نیرو‌های مسلح ایران اسلامی دارد.

صفایی‌بوشهری با قدردانی از نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر، شورای تأمین، استاندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران اضافه کرد: بوشهر، استان ولایت‌مدار، دارالحماسه است و در خط مقدم مقاومت در عرصه مبارزه با استعمار، استکبار و ظالمان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • حمله پهپادی به اسرائیل نتیجه تعرض به کنسولگری ایران بود
  • رستمی: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده چرخش قدرت در جهان معاصر است