Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ جا بدون حضور نیروهای متخصص آباد نمی‌شود، اظهار کرد: با حمایت از جهاد دانشگاهی می‌توانیم هرمزگان را به عنوان یکی از قطب‌های تحقیقاتی کاربردی کشور تبدیل کنیم.

احمد مرادی صبح امروز(۱۶ مردادماه) در جمع خبرنگاران، با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان طی سال های گذشته، افزود: باید مسئولین استان از طرح‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی حمایت لازم را انجام دهند زیرا این نهاد علمی امکان انجام کارهای بزرگی را در استان دارد و می‌توانیم هرمزگان را به عنوان یکی از قطب‌های تحقیقاتی کاربردی کشور تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: با توجه به شناخت از توانمندی های  این نهاد، در صورت حمایت از بحث تحقیقات کاربردی در حوزه شیلات و آبزیان، چهره استان را در این حوزه متحول کنیم و این امکان وجود دارد که علاوه بر بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی و کاهش هزینه در جذب ارز و بومی سازی فناوری های جهانی شکوفا شویم.

مرادی نیز با بیان اینکه هیچ جا بدون حضور نیروهای متخصص آباد نمی‌شود، از تلاش‌های جهادگران جهاد دانشگاهی هرمزگان تقدیر کرد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کشورهایی مانند سنگاپور، کره جنوبی، ژاپن و ... از توان نیروهای متخصص غیربومی استفاده کرده و در زمان کوتاهی پیشرفت مناسبی داشته‌اند.

وی رفع موانع و مشکلات فعلی در زمینه حمایت از فعالیت‌های جاری جهاد دانشگاهی را خواستار شد و پیشنهاد کرد که به منظور بررسی بیشتر موضوع، جلسه مشترکی بین مدیران این مجموعه و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی احمد مرادی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

به گزارش تسنیم، پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند