Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کارکنان کاخ سفید بر این باور است که دولت آمریکا هنوز به طور کامل احتمال وقوع حمله و در نتیجه انفجار مرگبار در بیروت را رد نکرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید روز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: دولت آمریکا هنوز این فرضیه را رد نکرده است که انفجار مرگبار بیروت ناشی از یک حمله بوده است ولی هنوز در حال جمع آوری اطلاعات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اظهارات رئیس کارکنان کاخ سفید در حالی است که دولت لبنان رسما اعلام کرده است که علت اصلی این انفجار مرگبار، ذخیره سازی ناامن مواد شیمیایی خطرناک بوده است.

فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستیترامپ: درباره انفجار بیروت هنوز هیچ‌کس چیزی نمی‌داند

 

میدوز در مصاحبه با سی‌ان‌ان، تاکید کرد: امیدواریم که این تنها یک حادثه غم انگیز بوده و یک اقدام تروریستی نباشد، ولی هنوز در حال جمع آوری اطلاعات هستیم.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روز چهارشنبه در کاخ سفید اعلام کرد که در مورد انفجار بیروت هنوز هیچ‌کس چیزی نمی‌داند.

ترامپ گفت که احتمالا کسی در آنجا یک وسیله انفجاری خطرناک کار گذاشته و شاید هم یک حمله بوده است.

وی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم در حال حاضر کسی بتواند بگوید که چه اتفاقی رخ داده است.

این در حالی است که ترامپ در کنفرانس خبری روز سه شنبه، در اولین واکنش خود به انفجار بیروت، آن را یک «حمله وحشتناک» خواند.

بر اساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت لبنان درباره تعداد تلفات انفجار روز سه شنبه بیروت، تعداد کشته ها به 135 تن و تعداد زخمی ها به بیش از 5000 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... ترامپ: درباره انفجار بیروت هنوز هیچ‌کس چیزی نمی‌داند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترامپ: درباره انفجار بیروت هنوز هیچ‌کس چیزی نمی‌داند پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۳ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۴ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ ۵ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود ۶ تداوم آتش سوزی ۵۰ انبار مواد غذایی در نجف+عکس ۷ برایان هوک: ایران مقاومت را به جای دیپلماسی انتخاب کرده است ۸ آمریکا هفته آینده پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را ارائه می‌کند مهمترین اخبار بین الملل فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت مصاحبه| تحلیلگر لبنانی: انفجار بیروت بخشی از یک رخداد مهم و سرنوشت ساز در صحنه سیاسی لبنان است مهمترین اخبار تسنیم فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند رهبر انقلاب: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل حزب الله کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها + فیلم

بمب‌های فسفر سفید، ماده‌ای سمی هستند که فلز را نابود می‌کند، چه برسد به یک انسان و ریه‌های آن!

جنگنده‌های این رژیم که ید طولایی در بکارگیری فسفر سفید علیه غیرنظامیان دارد، بامداد امروز پنج‌شنبه (۳۰ فروردین) با گلوله‌های ممنوعه فسفر، اطراف شهرک «خیام» در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • احتمال حمله اسرائیل به ایران از آذربایجان؟ | واکنش‌ها را ببینید
  • حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها + فیلم
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت مشابه آمریکا از اوکراین