Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از پیشرفت مطلوب پروژه‌های USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: از محل اعتبارات USO، ۴ سایت روستایی توسط اپراتور همراه اول در این شهرستان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وضعیت پوشش روستا‌های شهرستان گرمی افزود: عملیات احداث ۸ سایت دیگر نسل سوم و چهارم تلفن همراه در حال اجرا است که با راه‌اندازی و بهره‌برداری کامل سایت‌ها، شاهد توسعه خدمات اینترنت پرسرعت روستایی در مناطق محروم و روستایی خواهیم بود.

مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ضمن تاکید بر اهمیت کاهش شکاف دیجیتال در سطح استان، گفت: با اتصال ۱۹۵ مدرسه روستایی و شهری شهرستان گرمی به شبکه ملی اطلاعات و اتمام اجرای فیبرنوری روستایی مسیر گرمی- موران و گرمی- ایلخچی به طول ۸۰ کیلومتر، ارتقای شاخص‌های ارتباطی شهرستان گرمی رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت ارتباطات و فناوری اطلاعات مدارس استان اتصال اینترنت شهرستان گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد

غفور آقایی گفت: در اثر وقوع سرما و یخبندان در دهه اول اسفندماه ۴۵ هزار هکتار از مزارع دیم گندم و جو در شهرستان گرمی، چهار هزار هکتار از مزارع دیم شهرستان بیله‌سوار، ۹ هزار هکتار از مزارع آبی شهرستان پارس‌آباد و حدود ۲ هزار هکتار از مزارع سایر مناطق استان از جمله مشگین‌شهر، نمین، اردبیل و اصلاندوز دچار خسارت سرمازدگی شده است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: بیشترین میزان سرمازدگی در شهرستان گرمی اتفاق افتاده و برای کاهش میزان خسارت واکاری محصول جایگزین به صورت کشت دوم در مزارع آبی بیله‌سوار و پارس‌آباد مغان نیز آغاز شده است.

به گفته او، با انجام اقدامات فنی و کودپاشی مناسب بخشی از مزارع در حال احیاست به طوری که مزارع شهرستان بیله‌سوار مشکل جدی ندارد و مزارع شهرستان گرمی در پی بارش‌های اخیر و شرایط مساعد جوی در حال جوانه زدن است.

آقایی پیش‌بینی کرد که با ادامه شرایط بارش و موثر بودن اقدامات فنی کشاورزان، میزان تولید گندم و جو دچار افت و کاهش محسوسی نخواهد شد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟