Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:28:43 GMT

مقام کاخ سفید: احتمال حمله به بندر بیروت را رد نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۸۹۷۶

مقام کاخ سفید: احتمال حمله به بندر بیروت را رد نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، آمریکایی‌ها برای تشویش افکار عمومی جهان در قبال انفجارهای بیروت، بازی جدیدی را آغاز کرده‌اند و عامدانه تناقض‌گویی می‌کنند.

در همین راستا، «مارک میدوز» رئیس کارکنان کاخ سفید در گفتگو با کاخ سفید، ترجیح داد به طور ضمنی موضع‌گیری اولیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، مبنی بر اینکه وقایع بند بیروت نتیجه یک حمله بوده است را تائید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره مدعی شد: موضوع را ارزیابی می‌کنیم. گزارش اولیه حاکی از آن است که انفجاری رخ داده اما هنوز نمی‌توانیم احتمال اینکه حمله‌ای در کار بوده را رد کنیم.

میدوز همچنین افزود: امیدواریم که انفجار بیروت صرفاً یک حادثه تاسفبار و نه اقدامی تروریستی باشد اما ما همچنان منتظر تمام اطلاعات در این خصوص هستیم.

این در حالی است که همزمان، ترامپ در واکنش به انتقادهایی که از وی شده بود، از موضع اولیه خود یک گام عقب‌نشینی کرده و می‌گوید در حال حاضر هیچکس نمی‌تواند مشخص کند که این انفجار نتیجه یک حمله بوده است.

وی قبلاً با لحنی که بیشتر رنگ و بوی اطمینان داشت؛ مدعی شده بود: این [انفجار] به نوعی یک بمب بود. من با شماری از بهترین ژنرال‌های ارتش آمریکا دیدار کرده ام و به نظر می‌رسد که آنها نیز همین طور احساس می کنند.  از نظر آنان که بهتر از من می‌دانند، این یک حمله بود.

کد خبر 4992437 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا کاخ سفید انفجار بیروت ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی لبنان ویروس کرونا دونالد ترامپ انفجار بیروت عربستان سعودی روسیه ایران حزب الله لبنان فلسطین شیوع کرونا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است

محمدتقی صفری ظهار کرد: به منظور تامین سنگ های مورد نیاز برای عملیات اجرایی موج‌شکن ها و بخشی از اسکله در حال ترمیم بندر گناوه، در ۲ نوبت انفجارهایی در کوه بینک انجام شد.

وی افزود: با توجه به این که معادن سنگ این کوه در فاصله هشت کیلومتری شهر گناوه قرار داشت انفجارهای انجام شده به خوبی احساس شد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: عملیات انفجار از قبل طراحی و با حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مرتبط انجام و پس از آن عملیات برداشت سنگ های مورد نیاز طرح اسکله بندر گناوه انجام شد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد
  • منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • تاکید مقام‌های اروپایی بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در پی حادثه اصفهان
  • واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای حمله خارجی به اصفهان
  • امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح