Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@07:00:27 GMT

افزایش تعجب آور فروش تبلت/ چه کسی در صدر فروش است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۰۰۴

افزایش تعجب آور فروش تبلت/ چه کسی در صدر فروش است؟

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فروش تبلت دوباره جان گرفته است. بسیاری از کاربران آیفون که به دلیل شیوع COVID-19 خانه های خود را ترک نمی کنند ، ترجیح می دهند وقت خود را با تبلت‌های اپل بگذرانند. علاوه بر اپل ، تبلت های برندهایی مانند سامسونگ ، هواوی ، آمازون و لنوو بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل در صدر فروشندگان تبلت

در بیانیه شرکت آنالیز داده (IDC) ، فروش تبلت 18.6 درصد افزایش یافته است. این افزایش به لطف COVID-19 تحقق یافته است. با اینحال فروش کامپیوتر و موبایل در ربع آخر سال گذشته کاهش یافته است.

فروش تبلت ها که در سه ماهه دوم سال 2020 به رشد تقریبا 19 درصدی دست یافته ، نشان می دهد که برخی از عادت مردم تغییر کرده است. IDC اعلام کرد 38.6 میلیون تبلت در سه ماه گذشته فروخته شده است. اپل به لطف مدل های آیپد تولید شده در سال 2019 همچنان رتبه نخست در بازار تبلت ها را دارد.

IDC اعلام کرد اپل در این سه ماه 12.4 میلیون آیپاد فروخته است. سامسونگ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد 42.5 درصدی بوده و توانسته است طی 90 روز 7 میلیون تبلت به فروش برساند. بسیار خوب چه اتفاقی در چین افتاده است؟

هوآوی در تلاش برای ایستادگی در برابر تحریم ایالات متحده ، 43.5 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دست آورده است. این شرکت چینی که موفق شد صدرنشین بازار گوشی های هوشمند شود ، در این سه ماه 4.8 میلیون تبلت فروخته است.

وقتی به آمازون نگاه می کنیم ، شاهد رشد 52 درصدی هستیم. آمازون که در سه ماه گذشته 3.6 میلیون تبلت به بازار عرضه کرده ، 2 ماه پیش تبلت جدید Fire HD را روانه بازار کرد. در نهایت ، لنوو شاهد رشد 51 درصدی بوده و 2.8 میلیون تبلت در این سه ماه به فروش رسانده است.

در سه ماهه دوم سال گذشته ، در مجموع 32.6 میلیون تبلت به فروش رسیده است. بر این اساس می توان گفت که 6 میلیون واحد افزایش فروش رخ داده است. همچنین می توان گفت که سه گانه اپل ، سامسونگ و هوآوی جایگاه مهمی در بازار تبلت ها دارند.

انتهای پیام/

289 / 336 تبلت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تبلت میلیون تبلت فروش تبلت سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ، مهرداد میرزائیان با اشار به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهارداشت: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898134

دیگر خبرها

  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی