Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، داودی نماینده مردم سراب و رئیس مجمع نمایندگان استان با ۱۰۵ رأی و معصومه پاشایی بهرام با ۹۵ رأی از مجموع ۱۸۰ رأی اخذ شده به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.

 متفکر آزاد نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو با ۱۸۲ رأی از مجموع ۲۰۳ رای ماخوذه به عنوان عضو ناظر قوه مقننه در شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا نیز با ۱۲۷ رأی از مجموع ۱۷۶ رأی اخذ شده در جلسه به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای اجرایی فناوری اطلاعات انتخاب شد.

همچنین حضور نمایندگان مردم آذربایجان‌شرقی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز چشمگیر است.

هم اکنون ۱۷ کمیسیون در مجلس یازدهم فعال است که نمایندگان آذربایجان‌شرقی در ۱۰ کمیسیون تخصصی عضو هستند.

بیشترین تعداد عضویت نمایندگان استان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بوده و محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر، معصومه پاشایی نماینده مرند و جلفا، اللهوردی دهقان نماینده ورزقان و سیدعلی موسوی نماینده ملکان چهارعضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی هستند.

همچنین روح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر، علیرضا منادی، نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر و مهدی اسماعیلی نماینده میانه عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی شدند.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر، عضو کمیسیون ملی و سیاست خارجی، حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب، عضو کمیسیون اقتصادی، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر عضو کمیسیون بهداشت و درمان، احمد محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس، عضو کمیسیون عمران و سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق به عضویت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم درآمدند.

یوسف داودی، نماینده مردم سراب، جعفر راستی، نماینده مردم شبستر و غلامرضا نوری، نماینده مردم بستان آباد هر سه عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون های تخصصی مجلس مجلس یازدهم نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی

بازی رده بندی و پایانی لیگ والیبال نوجوانان آذربایجان شرقی در سالن اقدمی تبریز برگزار شد.

در بازی رده بندی تیم هدف در دو ست متوالی برابرتیم افشانی به برتری رسید.

در دیدار نهایی مسابقات هم تیم والیبال نیکان تبریز در یک بازی فشرده و هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک برابر تیم هیات والیبال میانه به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی دست یافت. تیم هیات والیبال میانه نایب قهرمان شد و تیم هدف به عنوان سومی دست یافت.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی با حضور ۱۶ تیم دو ۴ گروه ۴ تیم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز