Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ به زانو زدن بازیکنان NBA در مراسم قبل از بازی واکنش نشان داده و لبران جیمز نیز حرف های رییس جمهور کشورش را بی‌پاسخ نگذاشته است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفته بود زانو زدن ورزشکاران حرفه ای این کشور در زمان پخش سرود ملی باعث شده تا او مسابقات را دنبال نکند. حالا لبران جیمز به این اظهارت ترامپ واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان شروع مجدد لیگ NBA، تقریبا تمام بازیکنان، کادر فنی و کارکنان تیم های حاضر در رقابت ها، به نشانه اعتراض به نابرابری نژادی و بی عدالتی اجتماعی در آمریکا، در زمان پخش سرود ملی زانو زده اند. به گزارش ESPN، دونالد ترامپ روز گذشته در واکنش به این اقدام بازیکنان و مربیان NBA گفت:

زمانی که می بینم بازیکنان در زمان پخش سرود ملی آمریکا زانو می زنند و به پرچم و سرود ملی بی احترامی می کنند، کاری که شخصا انجام می دهم خاموش کردن تلویزیون است. این اتفاق شرم آور است. ما برای آنکه مسابقات NBA از سرگرفته شود سخت تلاش کردیم. من برای شروع مجدد این مسابقات شدیدا فشار آوردم اما حالا می بینم که آنها در زمان پخش سرود ملی زانو می زنند. این برای من قابل قبول نیست. زمانی که می بینم آنها قبل از بازی زانو می زنند، تلویزیون را خاموش می کنم. نمره پخش تلویزیونی بسکتبال پایین است. شنیده ام ورزش های دیگر مثل بسیبال نیز با استقبال کمی روبه رو شده اند.

این در حالی است که بر اساس گزارش های متعدد یک هفته اخیر، بر خلاف ادعای ترامپ، تعداد بینندگان مسابقات NBA افزایش یافته است. دو بازی افتتاحیه حباب NBA به طور میانگین 2.0 میلیون بیننده داشتند که این برابر است با افزایش 109 درصدی نسبت به میانگین بینندگان لیگ در فصل 2019-2020. صبح امروز و پس از شکست لس آنجلس لیکرز برابر اوکلاهاما سیتی تاندر، لبران جیمز در کنفرانس مطبوعاتی به اظهارات ترامپ واکنش نشان داد. لبران ابتدا تمایلی برای صحبت در این رابطه نداشت اما در نهایت از ضرورت حضور در انتخابات آمریکا و برگزیدن یک رهبر مناسب صحبت کرد. لبران جیمز در پاسخ به حرف های دونالد ترامپ گفت:

واقعا فکر نمی کنم جامعه بسکتبال NBA نگران از دست دادن بیننده هایش باشد. و این تمام حرف من است. می دانم این صحبت ها به کجا ختم خواهد شد و نمی خواهم بیشتر از این وارد قضیه شوم. به نظرم ورزش ما در جایگاه زیبایی قرار دارد و هواداران بسیاری در سراسر دنیا داریم. هوادارانمان نه تنها نحوه بازی کردنمان را دوست دارند بلکه به مسائل دیگری که در بازی هایمان مطرح کرده و این را که چه چیزی درست و چه چیزی غلط است بیان می کنیم، احترام می گذارند. امیدوارم همه، فارغ از نژاد و رنگ پوستشان، شاهد این باشند که چه نوع رهبری در کشورمان داریم و متوجه شوند که ماه نوامبر به زودی از راه خواهد رسید که لحظه بزرگی برای ما آمریکایی ها خواهد بود. ما خواستار تغییر و اتفاقات بهتر هستیم و فرصت انجام این کار را داریم. مسابقات بسکتبال نیز بدون تماشا کردن ترامپ دنبال خواهد شد. من اینجا از زبان تمام عاشقان بسکتبال می گویم که تماشا نکردن مسابقات توسط ترامپ کمترین اهمیتی برایمان ندارد.

بیشتر بخوانید:

 

بوستون سلتیکس 149-115 بروکلین نتس / تحقیر نتس، مایه امیدواری سلتیکس برای پلی آف؟ لس آنجلس لیکرز 86-105 اوکلاهاما سیتی تاندر / دستان سرد بازیکنان لیکرز کار دست این تیم داد بررسی بازی های 4 آگوست 2020 لیگ NBA / ماجراهای جذاب حباب همچنان ادامه دارد لبران جیمز در پیراهن جدید لیورپول / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زمان پخش سرود ملی دونالد ترامپ لبران جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه

فصل قانونی لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا پیروزی تیم‌های مدعی بوستون و اوکلاهماسیتی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پایانی از هفته بیست‌وپنجم و آخر فصل قانونی لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA بامداد امروز برگزار شد و بوستون سلتیکس با کسب یک پیروزی دیگر،‌ بهترین تیم مرحله نخست لقب گرفت.

رکورد جدید «ومبی» در NBA

بوستون در حالی مقابل واشینگتن ویزاردز به پیروزی رسید که بازیکنان اصلی این تیم مثل جیسون تیتوم، جیلین براون،‌ جرو هالیدی، کریستاپس پورزینگیس و آل هافورد به بازی گرفته نشدند. پیتون پیچارد با 38 امتیاز، 9 ریباند و 12 پاس گل، بهترین بازیکن سلتیکس بود تا این تیم با 64 پیروزی و 18 شکست وارد پلی‌آف شوند.

لس‌آنجلس لیکرز با درخشش لبران جیمز و آنتونی دیویس مقابل نیواورلینز پلیکانز به پیروزی رسید. جیمز 28 امتیاز، 11 ریباند، 17 پاس گل و 5 توپربایی داشت. دیویس هم 30 امتیاز و 11 ریباند دیگر برای لیکرز به ثبت رساند.

لبران جیمز پس از این بازی، تعداد پاس‌های گل خود در فصل قانونی را به 11 هزار رساند. پادشاه پس از جان استاکتون، جیسون کیدو کریس پال در مکان چهارم قرار دارد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

واشینگتن 122 - بوستون 132
شارلوت 120 - کلیولند 110
آتلانتا 115 - ایندیانا 157
تورونتو 103 - میامی 118
شیکاگو 119 - نیویورک 120
میلواکی 88 - اورلاندو 113
بروکلین 86 - فیلادلفیا 107
لیکرز 124 - نیواورلینز 108
یوتا 116 - گلدن استیت 123
هیوستون 116 - کلیپرز 105
فینیکس 125 - مینه سوتا 106
پورتلند 82 - ساکرامنتو 121
دیترویت 95 - سان آنتونیو 123
دالاس 86 - اوکلاهماسیتی 135
دنور 126 - ممفیس 111

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • ویدئوی دیدنی «لبران جیمز» که همه را شگفت‌زده کرد + ویدئو
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه