Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

نکونام: بازیکنانم نباید از برد سیر شوند

جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: از این خیلی خوشحالم که تیممان شرایطی پیدا کرده که مردم خوزستان و طرفداران فوتبال به این تیم افتخار می‌کنند و آن را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باعث خوشحالی من و مدیریت باشگاه است، این که بچه ها زحمت کشیدند، من واقعا ممنونشان هستم اما باید بدانند که نباید سیر شوند و بایستی تا آخرین لحظه تلاش کنند و دفتر زندگی راپربار رقم بزنند.

تست کرونا پرسپولیسی ها منفی شد

کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس روز گذشته پیش از شروع تمرین تست کرونا دادند که امروز مشخص شد جواب تست همه پرسپولیسی‌ها منفی بوده است.

پیش از این آریا برزگر مهاجم جوان پرسپولیس که تاکنون هیچ بازی برای این تیم انجام نداده، به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از قرنطینه در تمرین حضور یافت و حالا تست کرونای او هم منفی شده است.

تارتار: فولاد استرس گرفتن سهمیه دارد

مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازیکنان ما هیچ استرسی ندارند، ابراز کرد: شاید بین تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان فولاد استرس باشد ولی ما آن استرس را نداریم و می‌خواهیم از فوتبال خود لذت ببریم و نمایش خوبی داشته باشیم و برای شادی دل هوادارانمان نتیجه بگیریم. امیدوار هستم نمایش خوبی ارائه دهیم و به برد برسیم.

نامجومطلق: برخی می خواهند تمرکز داوری را برهم بزنند

مجید نامجومطلق، مربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با شهر خودرو در مورد حواشی و اتفاقات عنوان کرد: این روزها بازار اطلاعیه و گلایه خیلی گرم شده است با این حال یکی از تیم‌هایی که از داوری‌ها متضرر شده استقلال است، ما از داوری خیلی ضرر کردیم. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کردند که در هفته های پایانی لیگ کنترل و نظارت روی مسابقات هست و با توجه به این اطلاعیه سازمان لیگ دیگر پیگیر بیانیه‌ها نمی‌شویم. برخی می‌خواهند تمرکز داوری را برهم بزنند. امیدوارم شاهد بازی شرافتمندانه از هر دو تیم باشیم و داور هم قضاوت خوبی داشته باشد.

بختیاری‌زاده: استقلال امروز روز سختی را تجربه می کند

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی شهر خودرو در کنفرانس خبری پیش از بازی و در پاسخ به این سوال که شما قرارداد یک سال و نیمه با شهرخودرو دارید، اما در صورت شکست تیم‌تان مقابل استقلال تا حد زیادی شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست خواهید داد و آیا این موضوع روی قرارداد شما تأثیرگذار است یا خیر؟ بختیاری زاده در واکنش به طرح این سؤال گفت: «در کار مربیگری دو مسئله برای من مهم است، اول اینکه در تمام انتخابات و تصمیم‌گیری‌ها عدالت باید اجرا شود و مسئله دوم اینکه خیلی برایم مهم است اینکه بتوانم امانت‌دار خوبی برای باشگاه و هواداران باشم. برایم اینکه یک سال باشم یا دو سال، مهم است، ولی مهم‌تر این است که با تصمیمات درست شهر خودرو را با شرایط بهتری از گذشته و مثل یک امانت‌دار تحویل بدهم. چیزی که برای من خیلی مهم این است از روزی که آمدم تا لحظه‌ای که اینجا باشم این است که برای بهتر شدن تیم با تمام وجودم تلاش کنم و در حال حاضر اصلی ترین تمرکز من روی استقلال است. استقلالی که 10 نفرِ سپاهان را شکست داده و یکی از تیم‌های خوب لیگ استو حتما حریف قابل احترامی است، ولی شک نکنید بچه های شهر خودرو جوری آماده شدند که برای رویارویی مقابل استقلال لحظه شماری می‌کنند و شک نکنید و امروز استقلال روز سختی را تجربه خواهد کرد.»

شیمبا رکورد دار بیشترین بازی در بین خارجی های لیگ

لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم فولادخوزستان در بازی قبل مقابل گل‌گهر سیرجان به رکورد ۲۰۴ بازی در لیگ برتر رسید و عنوان بیشترین بازی را در بین بازیکنان خارجی لیگ‌برتر ایران مال خود کرد.
وی از لیگ دوازدهم و با حضور در تیم فولاد خوزستان کارش در ایران را آغاز کرد و در این مدت در تیم‌های فولادخوزستان، گسترش فولاد تبریز، سپاهان و صنعت نفت آبادان بازی کرده است. شیمبا همراه با تیم فولاد خوزستان و سپاهان ۲ قهرمانی در ایران را در کارنامه دارد.

پریرا تا کنون در لیگ برتر آمار۲۰۴ بازی، ۲ قهرمانی، یک آقای گلی، ۸۱ گل، ۲۸ پاس گل و کسب ۱۱ پنالتی را ثبت کرده است.
گفتنی است این مهاجم با اخلاق برزیلی عنوان بهترین گلزن باشگاه فولاد در ادوار لیگ‌برتر را دارد. همچنین وی تا رکورد بیشترین گل‌زده در بین خارجی‌های لیگ‌ایران که متعلق به ادینیو است تنها یک گل فاصله دارد.

آغاز مذاکرات استقلال با دو ستاره برای تمدید

روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که در پایان فصل جاری لیگ برتر قراردادشان به پایان می‌رسد و به همین خاطر مسئولان استقلال فعلا با فرشید باقری و روزبه چشمی مذاکرات اولیه را شروع کردند.
در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال پیشنهاد مالی خود را به چشمی و باقری ارائه دادند و قرار است این دو بازیکن به زودی پاسخ نهایی شان را به سعادتمند اعلام کنند. در این شرایط احتمالا طی روزهای آینده مذاکرات جدی تری میان مدیران اسقلال با دو ستاره مذکور انجام می شود تا بتوانند برای تمدید قرارداد به نتیجه برسند.
مدیران استقلال مذاکره با ستاره های خود را به ترتیب لیستی که فرهاد مجیدی ارائه داده دنبال می‌کنند وبه نظر می‌رسد در هفته آینده علاوه بر چشمی و باقری با سایر بازیکنان برای تمدید پای مذاکره بنشینند.
استقلال برای اینکه بتواند از همه نفراتش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند باید تا زمان شروع مسابقات قرارداد نفراتی که نام شان در بالا آمده را تمدید کند و باید دید مدیران استقلال تا چه حد در این خصوص موفق خواهند بود.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال پرسپولیس فولاد نفت مسجدسلیمان شهرخودرو جواد نکونام مهدی تارتار آریا برزگر مجید نامجومطلق سهراب بختیاری‌زاده لوسیانو پریرا روزبه چشمی فرشید باقری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال پرسپولیس فولاد نفت مسجدسلیمان شهرخودرو جواد نکونام مهدی تارتار آریا برزگر مجید نامجومطلق سهراب بختیاری زاده لوسیانو پریرا روزبه چشمی فرشید باقری بختیاری زاده برای تمدید تست کرونا شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین