Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:22:18 GMT

ادامه رگبار باران طی بعد از ظهر امروز و فردا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۴۱۴

ادامه رگبار باران طی بعد از ظهر امروز و فردا در اردبیل

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۶ مردادماه) با خروج کامل سامانه ناپایدار تا ظهر جمعه هفته جاری موقتاً از شدت ناپایداری‌ها و ابرناکی هوا کاسته می‌شود.

وی افزود: طی امروز آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد خزری (گاهی تند)، در بعد از ظهر توأم با رشد ابرهای همرفتی و در برخی از نواحی به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان رگبار باران و یا رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه ناپایدار طی بعد از ظهر جمعه خبر داد و افزود: طی بعد از ظهر جمعه (۱۷ مردادماه) با توجه به وجود ناپایداری در تراز میانی جو، شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

محمدی از وضعیت هوای استان در اوایل هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده از روز شنبه هفته آینده آسمانی صاف همراه با افزایش دما را در استان شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی امروز شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار با حداکثر دمای ۳۲ درجه و شهرستان‌های نمین و نیر با حداکثر دمای ۲۰ درجه به ترتیب به عنوان گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 4992384

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل سیاوش محمدی رگبار و رعد و برق رگبار باران ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا روز خبرنگار بیرجند کمک مومنانه عید غدیر خم بعد از ظهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد.

به گزارش مهر، پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند