Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان از ابتلای ۲۰ تن از کادر درمانی این بیمارستان به کرونا خبر داد و گفت: ۵۰ نفر افراد دچار سوختگی مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شدند.

سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: تاکنون ۵۰ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان سوانح سوختگی بستری شدند که این بیماران هم سوخته بوده و مبتلا به کرونا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از این بیماران با ۵۵ درصد سوختگی دچار بیماری حاد کرونا شده، افزود: پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان از روز ۲۹ اسفند انجام شد.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: تاکنون ۲۰ نفر از پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان به کرونا مبتلا شده‌اند که این آمار معادل پنج درصد تعداد کل پرسنل بیمارستان سوانح سوختگی است.

وی با اشاره به اختصاص یک بخش آی سی یو ۹ تختی به بیماران مبتلا به کرونا که دچار سوختگی شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون پنج بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: دو ماه گذشته ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان سوانح سوختگی بستری بود اما در حال حاضر با رعایت مردم به یک شرایط عادی و خوب در خصوص بستری بیماران کرونایی رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور تعداد موارد سوختگی کاهش یافته اما وجود بیماران مبتلا به کرونا که دچار سوختگی هستند کار را برای کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی سخت می‌کند.

کد خبر 437507

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا کرونا در اصفهان بیمارستان امام موسی کاظم ع شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان سوانح سوختگی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پارسال تعداد بیماران جدید مبتلا به دیابت در خراسان رضوی کمتر از پنج هزار نفر گزارش شده است که این میزان در سال قبل از آن حدود هزار و ۷۹۰ نفر بود.

دکتر زهرا دستجردی افزود: کنترل همه گیری ویروس کرونا و ایجاد فرصت بیشتر مراقبان سلامت برای انجام غربالگری بیماری دیابت، اجرای پویش ملی سلامت در سال ۱۴۰۲ از جمله عوامل افزایش غربالگری و شناسایی بیماران دیابتی است.

وی با بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۶۶ درصد از مبتلایان به دیابت شناسایی شده در نیشابور زن و بقیه مرد هستند.

وی افزود: در قالب طرح ملی سلامت ( از ۱۵ آبان تا پایان دی ماه ۱۴۰۲) ببش از ۲ هزار و ۵۰ بیمار جدید مبتلا به دیابت در نیشابور شناسایی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

دستجردی اظهار کرد: همچنین سال گذشته در راستای تشدید خطرسنجی و شناسایی بیشتر بیماران مبتلا به دیابت در رده سنی بالای ۳۰ سال، حدود ۱۱۰ تیم سیار خطرسنجی برای انجام غربالگری دیابت و فشار خون به ادارات و کارخانه های مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعزام شدند.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه»، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

 
 

دیگر خبرها

  • فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور