Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمدرضا جلالی معتقد است این تیم با وجود تمامی مشکلات ناشی از شرایط کرونا با قدرت به مسیر خودش ادامه می دهد.

احمدرضا جلالی کاپیتان تیم ملی جوانان، درباره شرایط اردوهای تیم ملی و انگیزه های بازیکنان در مسابقات پیش رو حرف زد.

به گزارش طرفداری، احمدرضا جلالی در خصوص اردوی تیم ملی جوانان به سایت رسمی فدراسیون گفت:

خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در اردو داریم و بچه ها با تلاش و انگیزه زیادی کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می کنیم خودمان را به کادر فنی اثبات کنیم و برنامه های مورد نظر آقای مظلومی را به خوبی اجرا کنیم.

مدافع چپ پای تیم ملی اضافه کرد:

شرایط اردو با توجه به شیوع بیماری کرونا طبیعتا متفاوت است و سختی های خاص خودش را دارد اما بچه ها روی هدف بزرگی تمرکز دارند و آن صعود به جام جهانی است. در مرحله مقدماتی نمایش خوبی داشتیم و با شایستگی صعود کردیم. در مرحله نهایی هم می خواهیم یکی از تیم های برتر جام در رده جوانان آسیا باشیم و به جام جهانی صعود کنیم. روحیه و اعتماد بنفس بچه ها بسیار خوب است و به خودشان باور دارند. قبلا هم مقابل دو تیم ازبکستان و اندونزی بازی کرده ایم. اگر خودمان باشیم و مثل همان دو مسابقه ظاهر شویم قطعا می توانیم این تیم ها را شکست بدهیم. امیدوارم با همت و تلاش همه بچه ها بتوانیم خواسته های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم و با وجود تمام مشکلاتی که به دلیل شیوع این بیماری ایجاد شده کار خودمان را با قدرت ادامه بدهیم و به نتیجه برسانیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و ۲ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به نام خود زد. به نقل از فارس پرسپولیس در لیگ برتر امسال اما میزبان وحشتناکی بوده و سود خوبی از بازی‌های خانگی خود برده است. قرمز پوشان در ۱۱ دیداری که در لیگ برتر امسال میزبان بوده، ۱۸ بار موفق به گلزنی شده‌ و دروازه تمام حریفانش را حداقل با یک گل باز کرده‌ است.این عملکرد باعث شده تا پرسپولیس میزبان بی‌رحم لیگ برتر تا اینجا لقب بگیرد. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888249

دیگر خبرها

  • عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر
  • عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم