Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی ضمن درخواست از آوارگان فلسطینی برای همبستگی با حادثه دیدگان فاجعه بیروت تاکید کرد که تسویه حساب حزب‌الله با دشمن صهیونیستی قطعی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین‌الیوم٬ «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی از همه فلسطینیان ساکن لبنان و نیز در اردوگاه‌ها خواست تا درهای منازلشان را گشوده و برای کمک به مجروحان و حادثه‌دیدگان در انفجار بیروت با برادران لبنانی همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهندی از فلسطینیان خواست با همه امکانات خود به میدان بیایند تا لبنان از این مصیبت عبور کرده و با اقتدار نقش خود را در مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه دهد.

وی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی نباید خیلی از این حادثه‌ای که در بیروت رخ داده خوشحال باشد؛ بدون شک مقاومت لبنان تسویه حساب خود با اسرائیل را انجام می‌دهد و برای انجام وظیفه خود در این زمینه قطعا اقدام می‌کند.

نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیلجهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بوددرخواست حماس از آوارگان فلسطینی مقیم لبنان برای اهدای خون به حادثه‌دیدگان انفجار بیروت

نماینده جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه قدرت لبنان به نفع مقاومت و همه اعراب و مسلمانان است افزود که برخی طرف‌ها می خواهند لبنان در محاصره و ضعیف بماند؛ به ویژه که لبنان دارای نماد (حزب‌الله) مقابله با دشمن صهیونیستی است.

الهندی تاکید کرد که هیچ یک از طرف‌های لبنانی نمی‌توانند از مسئولیت فساد و نیز اهمال کاری در رابطه با فاجعه بیروت فرار کنند؛ بنابراین این بار یک جدیت و مسئولیت بزرگ در قبال عاملان این حادثه وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط انفجار بندر بیروت لبنان حزب‌ الله لبنان جهاد اسلامی فلسطین بیشتر بخوانید... درخواست حماس از آوارگان فلسطینی مقیم لبنان برای اهدای خون به حادثه‌دیدگان انفجار بیروت نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درخواست حماس از آوارگان فلسطینی مقیم لبنان برای اهدای خون به حادثه‌دیدگان انفجار بیروت نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود واژه های کاربردی مرتبط انفجار بندر بیروت لبنان حزب‌ الله لبنان جهاد اسلامی فلسطین پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۳ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۴ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ ۵ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود ۶ تداوم آتش سوزی ۵۰ انبار مواد غذایی در نجف+عکس ۷ برایان هوک: ایران مقاومت را به جای دیپلماسی انتخاب کرده است ۸ آمریکا هفته آینده پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را ارائه می‌کند مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی مصاحبه| تحلیلگر لبنانی: انفجار بیروت بخشی از یک رخداد مهم و سرنوشت ساز در صحنه سیاسی لبنان است مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند آزادی زندانیان و آغاز مذاکرات؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سیاسی طالبان حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار بندر بیروت لبنان حزب الله لبنان جهاد اسلامی فلسطین انفجار بندر بیروت لبنان حزب الله لبنان جهاد اسلامی فلسطین نماینده جهاد اسلامی آوارگان فلسطینی انفجار بیروت دشمن صهیونیستی حادثه دیدگان بین الملل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ۱۹۵ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان ادامه می‌دهد، حتی آوارگانی که برای در امان ماندن از حملات به رفح پناه برده‌اند نیز هدف جنگنده‌ها و پهپادها قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: طوفان‌الاقصی| جنوب غزه زیر آماج حملات توپخانه‌ای و هوایی

حملات صهیونیست‌ها علی‌رغم محکومیت افکار عمومی جهانی، تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح به جا گذاشته است که ۷۰ درصدشان زنان و کودکان هستند. در این میان با خروج نظامیان صهیونیستی از شهر خان یونس، روزانه ده ها پیکر شهدا از زیر آوار ساختمان‌ها بیرون کشیده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود اجساد حدود هشت هزار شهید همچنان زیر آوارها مانده باشد.

کاربران محترم مهمترین تحولات یکصد و نود و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه

منابع خبری فلسطینی از شهادت ۸ نفر از جمله ۵ کودک و یک زن در حمله هوایی به محل زندگی آوارگان در نزدیکی شهر رفح خبر دادند. چند نفر نیز زخمی شده‌اند.

محل زندگی این افراد شامل یک اتاق واقع در یک زمین کشاورزی در نزدیکی قبرستان الشرقیه رفح بود که به کلی ویران شده است.

بمباران دو خانه، یکی در غزه یکی در رفح

جنگنده‌های ارتش صهیونیستی خانه‌ای در محله «التفاح» در شرق غزه و در اطراف مسجد «المحطه» را هدف قرار دادند. یک خانه نیز در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح هدف حمله هوایی اشغالگران قرار گرفت.

نمایی از زیان هنگفت اقتصادی تل آویو در پی جنگ غزه

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که کابینه رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون مجبور به فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

حمله فسفری رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش اشغالگر صهیونیستی با استفاده از فسفر سفید اطراف روستای «الخیام» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

حزب‌الله نظامیان صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی که برای انتقال خودروی نظامی منهدم شده در روز گذشته، وارد منطقه مرزی شده بودند را هدف قرار داده است. در این حمله تعدادی از نظامیان رژیم اشغالگر کشته وز خمی شدند.

حزب‌الله روز گذشته این خودروی نظامی را در نقطه مرزی شهرک «المطله» مورد هدف قرار داده بود.

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی (فلسطینی‌ها) شد.

پیکر ۱۱ شهید از خرابه‌های خان‌یونس بیرون کشیده شد

سازمان امدادرسانی غزه خبر داد که امدادگران پیکر ۱۱ شهید را از مناطق مختلف شهر غزه از زیر آوار ساختمان‌ها بیرون کشیده‌اند. این سازمان اعلام کرد که با خروج نظامیان اسرائیلی از خان یونس به کار آواربرداری و تفحص پیکر شهدا ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227571 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • بمباران محل اسکان آوارگان فلسطینی در رفح و النصیرات