Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک ملت در پیامی، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه تبریک گفت و سالی پر از موفقیت و شادکامی را برای آنان آرزو کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این پیام از خبرنگاران به عنوان گوش های شنوا و چشم های بینای جامعه نام برد و افزود: بی تردید، بدون حضور خبرنگاران مستقل و آگاه، جامعه از شفافیت اطلاع رسانی محروم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این پیام صداقت، تیزبینی و استقلال نظر را از ویژگی های یک خبرنگار موفق خواند و تاکید کرد: خبرنگاران برجسته، همیشه آثار ماندگاری را از خود در جوامع مختلف برجای گذاشته اند و در بسیاری از رخدادهای مهم دنیا نقش مهم و شگفت انگیزی ایفا کرده اند.
دکتر بیگدلی در پیام تبریک خود با اشاره به شرایط حساس کشور و با توجه به تحریم های شدید اعمال شده علیه کشورمان، نقش خبرنگاران را بسیار حیاتی و مهم خواند و ادامه داد: اقتصاد کشور با کمک فعالان عرصه رسانه، از این گذرگاه تاریخی به سلامت عبور خواهد کرد و ایران بار دیگر قدرت و عظمت خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.
وی از خبرنگاران خواست تا در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است به دور از گرایش های سیاسی، به شفاف شدن فضای اطلاع رسانی به ویژه در عرصه اقتصاد کمک کنند تا اهداف تعیین شده برای امسال که مهم ترین آنها جهش تولید و افزایش اشتغال درسطح کشور است، محقق شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرآنلاین، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه‌ آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896508

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش