Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:54:52 GMT

تضادهای کرونایی در گفتار و عملکرد مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۹۵۵۲

تضادهای کرونایی در گفتار و عملکرد مسئولان

چهارمین برنامه «کشیک سلامت» با موضوع تضادهای کرونایی در گفتار و عملکرد مسئولان روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ چهارمین برنامه «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و اجرای دکتر حسین قناعتی میزبان دکتر سید مؤید علویان؛ معاون اسبق سلامت وزارت بهداشت، فوق تخصص گوارش و کبد و هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اله و دکترعلیرضا اولیایی منش؛ رئیس مرکز تحقیقات عدالت در سلامت و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است تا تضادهای کرونایی در گفتار و عملکرد مسئولان را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کشیک سلامت» با هدف پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم از نظام سلامت و مسئولان این حوزه شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش‌های روز، بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، گفت‌وگو و ... است.

«کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه سلامت هر هفته جمعه ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش این برنامه جمعه ساعت ۲۳ و شنبه ساعت ۱۱ است.

 

مخاطبان «کشیک سلامت» می‌توانند از طریق صفحه رسمی برنامه در اینستاگرام به آدرس keshikesalamat@ مطالبات، عکس‌ها، ویدیوها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با سازندگان این برنامه در میان بگذارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشیک سلامت چهارمین برنامه کشیک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی صبح پنجشنبه در حاشیه نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که در شهرداری مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: توفیقی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد این بود که عملاً مدیریت شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در شهرهای کشور در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند که سال گذشته در ۱۰ استان با برجستگی‌های ویژه برگزار شد. محبت ایرانی‌ها به آقا امام رضا (ع) امکانی را فراهم می‌کند که دهه کرامت اوج تجلی خود در این ایام قرار بگیرد.

شهردار تهران افزود: مهم‌ترین بخش نشست برای هماهنگی دهه کرامت است و در کنار شهرداران و رئیس سازمان تبلیغات و عوامل مرتبط در کنار آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم تا این جشن را امسال باشکوه‌تر از گذشته گرامی بداریم.

وی ادامه داد: قانون برنامه هفتم و تأکید بر تشکیل اتحادیه شهرداران موضوع بعدی ماست که قانون مکلف کرده اتحادیه شهرداران شکل بگیرد و دوستان در پی تشکیل اساس‌نامه اتحادیه هستند و مسیر همکاری با دولت بعد از اخذ مجوزهای مربوطه فراهم می‌شود.

زاکانی در خصوص مطالبات شهرداری‌ها از دولت گفت: این مطالبات در حال ثبت‌شدن است و تمام شهرداران مطالبات خود را تنظیم می‌کنند و در مسیر توافق با دولت و ثبت در سامانه‌ها پیش می‌روند تا بتوانند این مطالبات را براساس ظرفیت‌های کشور بگیرند و برای مدیریت شهری صرف کنند.

شهردار تهران افزود: به طور تجمیعی نمی‌توان عددی را اعلام کرد. مطالبات در حال ثبت‌شدن هستند و اعداد متفاوت است و تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، چون باید در سامانه‌ها اعمال شود و مورد تأیید قرار بگیرد، نمی‌توان در مورد آن به‌طور شفاف صحبت کرد.

گفتنی است؛ نشست مجمع شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 6081926

دیگر خبرها

  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • اگر مدام خسته هستید، این مورد را چک کنید
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند