Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی فکری با بیان اینکه خودروهای توقیف شده در پارکینگ که دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه هستند به مناسبت دهه ولایت آزاد می شوند، گفت: این خودروها بدون گرفتن خلافی آزاد و به مدت یک سال به آن ها فرصت داده می شود که به صورت قسطی خلافی هایشان را پرداخت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی فکری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام اینکه به مناسبت دهه ولایت خدمات ویژه ای به خودروهایی که در پارکینگ توقیف هستند ارائه می شود گفت: خودروهایی که در پارکینگ به علت خلافی بیش از یک میلیون تومان توقیف شدند بدون گرفتن خلافی آزاد و به مدت یک  سال به آن ها فرصت داده می شود که به صورت قسطی خلافی هایشان را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این خدمات شامل خودروهایی که دستور قضایی دارند نمی شود و فقط خودروهایی که جریمه بالای یک میلیون تومان دارند آزاد می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه هر فردی فقط یکبار امکان استفاده از این خدمات را دارد افزود: در صورتی که فرد به هر دلیلی مجددا تخلف مخاطره آمیزی انجام دهد که خودرویش توقیف شود دیگر حق استفاده از این موضوع را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش تصادفات درون شهری از ابتدای سال تاکنون در همدان گفت: شاهد کاهش ۳۰ درصدی ترددها و تصادفات درون شهری در معابر شهری همدان هستیم.

فکری همچنین از کاهش ۱۱ درصدی تصادفت جرحی هم خبر داد و گفت: از شهروندان تقاضامندیم با رعایت نکات ایمنی در کاهش بیشتر این آمار همکاری کنند.

آرام سازی بلوار ارم در دستور کار پلیس  راهنمایی و رانندگی

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص علت تصادفات اخیر در بلوار ارم و رفع این معضل گفت: بعد از تصادفات مرگ بار در این بلوار که اکثرا در نیمه های شب رخ می داد آرام سازی آن را مدنظر قرار داده ایم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه تعدادی سرعتگاه در بلوار ارم نصب شده است گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی شب ها تا پاسی از صبح در آنجا مستقر هستند و ایمنی آن مکان را کنترل می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با تصادفات منجر به فوت سال گذشته در پایتخت گفت: متاسفانه ۴۱ درصد از تصادفات در شهر تهران مربوط به عابران پیاده بوده است. از همین میزان بیش از ۶۰ درصد تصادف‌ها در معابر بزرگراهی اتفاق افتاده، جایی که اصلا نباید عابر پیاده تردد کند.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها شاهد بودیم که بعضی از عابران بدون توجه به خطرناک بودن مسیر از عرض بزرگراه‌ها تردد می‌کنند که در اکثر موارد منجر به سانحه می‌شود. ما برای تمامی این موارد سهم تقصیر برای عابران پیاده در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت