Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی، فرمانده سپاه ناحیه بسیج عشایری لرستان گفت: هزار بسته معیشتی در این مرحله بین عشایر نیازمند استان لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیاوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به برگزاری رزمایش مرحله دوم کمک مومنانه اظهار داشت: در دوره اول دهه ولایت مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان برگزار و سپاه ناحیه بسیج عشایری هزار بسته معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند عشایرنشین توزیع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه توزیع کمک های مومنانه افراد بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا، سپاه ناحیه بسیج عشایری استان در دوره اول تعداد هزار بسته معیشتی که توسط خیرین بسیجی جمع آوری شده است، بین افراد بی بضاعت توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج عشایری لرستان با اشاره به اینکه سعی داریم این برنامه تا پایان سال در ناحیه بسیج عشایری با قوت ادامه داشته باشد، عنوان کرد: این مرحله در سه دهه ولایت، محرم و صفر برگزار خواهد شد و سپاه ناحیه عشایری استان جامعه هدف آن که عشایر و روستاییان تمام استان است را پوشش خواهد داد.

وی بیان کرد: جامعه هدف سپاه ناحیه بسیج عشایری استان ۱۲۰ هزار نفر است که چهار هزار خانواده آسیب دیده و بی بضاعت را شناسایی و سعی خواهیم کرد در سه دوره مرحله دوم کمک مومنانه آنها را پوشش دهیم.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: در دوره اول دهه ولایت امروز هزار بسته معیشتی توزیع شده و سعی خواهیم کرد با دوره های دوم و سوم چهار هزار بسته معیشتی را آماده و توزیع کنیم.

وی گفت: انتظار می رود با توجه به اینکه ویروس کرونا همچنان ادامه دارد، خیرین پای کار باشند تا انشالله بتوانیم گوشه ای از مشکلات افراد بی بضاعت را رفع کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ناحیه بسیج عشایری هزار بسته معیشتی بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • پنل خورشیدی بین همه عشایر استان بوشهر توزیع می شود
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است