Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام چهارمین قهرمانی متوالی تیم پرسپولیس روز جمعه و پس از اتمام دیدار این تیم مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به تیم قهرمان اهدا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان لیگ برتر فوتبال، دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در هفته 28 لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور اهمیت خاصی برای سرخ‌پوشان پایتخت ندارد، زیرا دو هفته پیش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان بود که پرسپولیس قهرمانی خود را 4 هفته قبل از پایان این دوره لیگ برتر فوتبال قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپولیسی‌ها از قبیل بازیکنان، مربیان، هواداران، پیشکسوتان و دوستداران این تیم منتظر پایان بازی سرخ‌ها با ذوب آهن خواهند بود که جام قهرمانی روی دستان سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیسی‌ها بالا برود.

بر همین اساس جام قهرمانی لیگ برتر نوزدهم فصل ۹۹-۹۸، روز جمعه (۱۷ مرداد ماه) پس از اتمام مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن به تیم قهرمان اهدا می‌شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!