Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی این استان به اتهام فساد مالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان به دستور مقام قضایی و طی عملیاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است، اتهام او را فساد مالی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با بیان اینکه متهم مذکور با صدور قرار تأمین کیفری راهی زندان شده است، افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده فساد مالی ادامه دارد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: فساد مالی دستگیری هرمزگان بندرعباس دادگستری هرمزگان فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۴۰۲ به لحاظ بودجه‌ای و تأمین مالی دستگاه‌های اجرایی به خوبی پشت سر گذاشته شد

منظور با اشاره به رشد 57 درصدی درآمدهای دولت در سال گذشته گفت: سال ۱۴۰۲ به لحاظ بودجه‌ای و تأمین مالی دستگاه‌های اجرایی به خوبی پشت سر گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، داود منظور در صفحه خود در فضای مجازی آماری نوشت: سال ۱۴۰۲ به لحاظ بودجه‌ای و تأمین مالی دستگاه‌های اجرایی به خوبی پشت سر گذاشته شد، به طوری که در مجموع ۲۱۰۰ هزار میلیارد تومان تجهیز منابع انجام شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشدی نزدیک به ۳۸ درصد را تجربه کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: تخصیص اعتبارات هزینه‌ای به میزان ۱۶۲۰ هزار میلیارد تومان انجام شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۴۳ درصدی داشته است. تخصیص اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های ثابت با ۲۰ درصد رشد به ۳۰۳ هزار میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: درآمدهای پایدار دولت شامل درآمدهای مالیاتی، گمرکی و سود سهام شرکت های دولتی ۵۷ درصد رشد داشت و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای شامل صادرات نفت و گاز با رشد ۱۷ درصدی همراه بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۲ به لحاظ بودجه‌ای و تأمین مالی دستگاه‌های اجرایی به خوبی پشت سر گذاشته شد
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان