Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با اینکه روسیه برای تقویت خزانه خود در بحبوحه پاندمی کرونا بدنبال افزایش درآمدهای مالیاتی از سرمایه خروجی است، وزارت دارایی این کشور از پیشنهاد اصلاح توافقنامه مالیاتی دوجانبه با هلند خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، با توجه به اینکه اقتصاد روسیه از قیمت پایین نفت و پاندمی کرونا به شدت آسیب دیده است، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه در ماه مارس به منظور مقابله با خروج سرمایه، پیشنهاد اعمال مالیات 15 درصدی را بر تمامی درآمدهای حاصل از سود سهام و سود سپرده‌های خروجی از این کشور را مطرح کرد؛ پیشنهادی که البته ار ژانویه 2021 اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوتین در آن برهه هشدار داد در صورتی که شرکای خارجی این کشور با این پیشنهاد موافقت نکنند به طور یکطرفه از توافقنامه‌های منعقد شده با آن کشورها خارج خواهد شد.
شبکه‌ای گسترده از معاهدات دوجانبه مالیاتی در سرتاسر جهان، هلند را به مرکزی کلیدی برای شرکت‌هایی بدل کرده است که سال‌ها عواید خود را به حوزه های قضایی با مقررات مالیاتی کمتر منتقل می‌کردند و چندین شرکت روسی در هلند به ثبت رسیده اند که از جمله آنها می‌توان به غول اینترنتی یاندکس و گروه خرده فروشی ایکس5 اشاره کرد.
تحلیلگران شرکت خدمات مالی KPMG گفته‌اند که وزارت دارایی هلند نامه این پیشنهاد را سه شنبه از سوی روسیه دریافت کرده و علاوه بر این، قبرس، مالت و لوگزامبورگ نیز همگی نامه‌ای مشابه دریافت کرده‌اند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، با دو فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم با ۱۱۳ رأی موافق، ۵۱ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند.

در ادامه نمایندگان با یک فوریت این طرح با ۱۲۵ رأی موافق، ۴۳ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

کد خبر 6085104 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد